Kardeşlik öyle bir şeydir ki her yürek kaldıramaz. Her insan tadamaz. Sen benim ilklerim sin. Sen benim tattığım en temiz duygularım sın. Sen benim ruh ikizim sin. Ablamdan sonra gelen kardeşimsin. Gözümü açtığımda ilk aklıma düşen isim, kalbimi acıtacak son kişisin.  Bir yazımda da şöyle yazmıştım " Sizi sevip sayan insanlara sakın arkanızı dönmeyin. Sizi  seven yanınızda olan insanlara güven verip güvenin". Ve ben sana çok güveniyorum.  Beni seven sayan bir tanecik kardeşime de güven veriyorum ve yanında oldukça mutlu oluyorum. Sana olan düşkünlüğümü sevgimi saygımı sayfalara döksem bile yetmez. içimde sana karşı o kadar güçlü bir bağ var ki o bağ hiç kopmasın istiyorum. Seni seviyorum. Ve her zaman yanımda olmanı istiyorum                                                             Can Kardeşim...                                 

( Can Kardeşimm başlıklı yazı hmyra arsln tarafından 5.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.