TÜRKÇE RAP Kötü bakış Açısı:

      Türkçe rap deyince insanların aklına sokak aralarında kenar mahallelerde tiner çeken insanlara kaba dayılık taslayıp serserilik yapan kişiler akla geliyor. Onun için dinleyenlere de kötü bir gözle bakılıyor ama bu baştan aşağı yanlış bir anlayıştır insanların zevkleri tartışılmaz eğer her Türkçe Rap dinleyenler serseri olsaydı pop dinleyenler havalı zenginler klasik müzik dinleyenler emekli olmuş yaşlı insanlar dinliyor olurdu ama böyle bir şey yok . Genç bir çocuk da klasik müzik dinler sıradan bir insan da pop müzik dinler 'normal insanlarda TÜRKÇE RAP dinleyebilir. İnsanları dinledikleri müziklere, kılık kıyafetlerine , maddi durumlarına göre değil KİŞİLİKLERİNE göre değerlendirilmelidir. Dilerim ki bu yazıyı okuduktan sonra insanları zevklerine göre değil kişiliklerine göre değerlendirirsiniz :) Hoşça kalın .
( Türkçe Rap A Kötü Bakış Açısı başlıklı yazı Kerem58 tarafından 8.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.