Değişim

Bir sabah uyanıyorsun. 
Daha doğrusu ,
u y a n a m ı y o r s u n.
Boşluğa düşmüş gibisin .Nefes alışların farklı. 
Ruh 
Dar geldiği kalıbını zorlamakta kararlı.Değişim şart diye sinyal yolluyor bedenine.



Renklerin en kalabalık caddesinde ,hiç kullanılmamış bir saat diliminde koşmaktan bir anda vazgeçiyorsun. Eski alışkanlıklarını bir kenara atıyorsun.
Zamanla alıştığın sessizliği terk ediyorsun meselâ
Gel gitlerini sabitliyorsun .Sıfırlıyorsun kendini ve bir mucize gerçekleşiyor hayatında.

Toz duman ortadan kalkınca ,yabancı ülkenin loş ışıklı ıslak caddelerinin, eskisi gibi ürkütmediğini fark ediyorsun.
Kirli sakallı sarhoş adamların naraları korkutmuyor .Yüksek sesle şarkı söyleyenlere de aldırmıyorsun.
Metroda otobüslerde sana bakan ,soğuk yabancı yüzleri umursamıyorsun.

Ne tuhaf 
Beklemekten yorulmuyorsun.

Aynaya bakıyorsun 
Alt kimliksiz 
Kocaman yaprak yeşili bir çift yeşil göz aydınlatıyor yolunu
Kesintisiz dupduru bir su olduğunu anlıyorsun nihayetinde.

Biliyorum ki yalnız ve kimsesiz değilim.


Yüreğimde ne zaman kelebekler kanat çırpsa,korkma ben buradayım ve hep seninleyim diyorsun kulağıma usulca.
. Benim olduğum her yer VATAN sana..

Yaktığın ateş için teşekkür ederim tanrım..

( Değişim başlıklı yazı DenizGiritli tarafından 1.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.