Özel hayatımda sakin sessiz,  sağlıklı huzurlu ve mutlu bir insanım.
Yaratılan bütün canlılara saygılıyım.
Kavga etmek yaradılışıma aykırı.
Ama dokunurlarsa dokunurum..
Sanalda yıllardır farklı yerlerde, şiir deneme ve makale öykü yazarım.Hiç kimseye sataşmam.Yorum yazarsam asla haddimi aşmam.O  sayfada konuk olduğumu bilirim.
Yazıya yorum yazarım kişiye değil.Yazılanlar  her zaman yaşanmışlıklar değildir, bunu da bilirim..
Ne hikmetse  birileri  gelir size sataşır.
Çoğu da yaşını başını almış  kişilerdir..
Yanıt vermez muhatap almazsınız.Rahat durmazlar bir türlü.
Bu insanların yazdıklarını okuyunca hayretler içinde kalıyorum.
Ruhları gibi suretleri de çirkin,yaşları da  hayli geçkince bay ve bayanlar..Acınacak haldesiniz..
''Cürmünüz kadar yer yakarsınız''diyorum artık siz ve sizin gibilere.
Sayfadan sataşmalara  yanıt vermeyince,  bu kez özelden saldırırlar.
Eskiden çok kırılır incinirdim. Yanıt vermez ,üyeliğimi sildirir giderdim.Şimdi msj kutumu kapatıp durumu yönetime bildiriyorum, onlarda gerekli olanı yapıyor..
Hiciv yazan kalemlere bakınca hayret ediyorum.
Birilerini diline doluyor nedensiz.Üstelik hiç tanımadığı insan hakkında, etik sınırlarını zorlayan yazım şeklini kullanıyorlar.
Takıştığı bu insanlarla özelden yazışıyor ve birbirlerine akıl almaz argo ve küfür dolu sözler yazıyorlar.Bu bağışlanacak bir durum değil elbet.Ama bundan daha kötüsü bu ''özel'' yazışmaların sanalda afişe edilmesi.Taraflardan birinin bu çok çirkin yazıları, sayfasında paylaşarak herkese duyurması, bence çok daha edep dışı.
Bu özel yazışmaları sayfalarınızda paylaşmanız, sizi haklı konuma getirmez. Kendinizi ve kaleminizi düşürürsünüz sadece.
Bu kaleme yakın olanlarında ''vayyy bravo ne cesur yüreksin, bunları açıkladığın  için  seni tebrik ediyorum''   diye yorum yazmaları   o kişileri yüreklendirmeleri çok daha vahim.  Yazışma şeklinden ,iki kaleminde   birbirini,sadece sitelerden   gıyaben tanıdıklarını ve reelde karşılaşmadıklarını anlyorsunuz.

Din iman namus konusunda ahkam kesip mangalda kül bırakmayan,ama perde arkasında  en büyük namussuzluğu yapanları okudukça şaşkınlığım bir kat daha artıyor.
Eski üye olmanız,vip üye olmanız yüzlerce şiirim var demeniz bu işi bildiğinizi  ve çok iyi yazdığınızı göstermez.
Çok yazıyor olmanız,size başkalarına sataşma hakkını vermez.
Şiirin okulu yok.Şiirin terbiyecisi de olmaz.Hiç kimse de şair-i azam değil sanalda.
Adam gibi adamlar menzil dışında ''er''kişilere yoktur sözüm..
Kirli ağızlı ve kirli ruhlu,sanalda her türlü rezilliği yapmaktan ''ar'' duymayanlara  benimde sözlerim.
Kadın -erkek ruhu kirlenmişler ..Taş atarsanız karşılığında kaya gelir,bunu da hesaplayın.
İstediklerini alamayınca dedikodu üreten,kadınlık değerlerine saldırıp kadınları,anaları dillerine dolayıp her türlü rezilliği sergileyenlere bu sözlerim.
Keşke bunları yazmak zorunda kalmasaydım.
Sanal dünyadan hiç kimseyi tanımam, kavga etmem muhatap olmam.
Aşk şiirleri  yazan kadınlar, birilerine msj göndermiyordur.Daha kötüsünü yazmaya da yetiştirilme tarzım uygun değil.
Kadınları ve anaları kirli ağzında dolaştırıp,günah yüklenenler dedikodu üretip iftira atanlar, kara çalmaya çalışanlar  ''er''likse sözün   özü..
Biz sizden daha erkek ve EFE'yiz..
Bulaştırmaya çalıştığınız çamur değmedi.Elleriniz ve yüreğiniz hâlâ kirli..
Edebi değeri olmayan  -sözüm ona hiciv tarzı -yazılarınız, sizi sadece komik duruma düşürüyor..
İki kişi arasında yaşananları bilmeden taraf olanlar,kumdan çıkarın kafalarınızı...Tanımadığınız insanlar hakkında ahkam kesmekten vazgeçin lütfen..
Sırf yazıyor olmak adına saçmalamak ''haklısın'' demek taraf olmak edep dışı.
Arif olan taraf olmaz.
Hiç bilmediğiniz bir konu hakkında atıp tutmanız,içeriğinden bi-haber olduğunuz konularda  yorum yazmanız da abesle iştigâl..
Er kişi ve hatun kişiler alınmasın lütfen yazdıklarıma..
Sözüm meclisten dışarı diyorum bende sizin gibi..
Sadece şiir yazıyor ve   şiir okuyorum o kadar.

KADIN NE DER ERKEK NE ANLAR

Erkişi kimdir adamlık anlamında
Erkekliğin kitabını yazarlar anında
Gerçek adamlar
-alınmasın bu yazılanlara-
Adam gibi adamlar
-bu yazılanların dışında-
Analarını da pek sever er kişiler
toz kondurmazlar analarına
’Anam gibi yapamıyorsun bu yemeği’
ilk söylemleridir
İyi de ben senin’anan ’ değilim ki
Sen de bunu anlasana

Hemcinslerinle kavga ederken
En çok analarına küfrederler
Kibarlıklarından
en çok analar nasiplenir bir bakıma
Yani öyle düşkündürler analarına

Ayak altında gezmeden
-eşit şartlarda dolanın-

Çok güzel ’ulan’larım vardır cebimde
-sizden hatıra-
Ortaya karışık yapalım
İster misiniz sizin olanı almaya


Şöyle de olabilir meselâ
Ana-avrat dümdüz gazel kıvamında
Uzayıp giden bir liste var elimde
Çekinmeyin alın -sizin bunlar da-

Kadın da ölümüne sever
-vatanı da bayrağı da-
Sizin tekelinizde mi bu sevda

Adam gibi yazarsan- geç karşıma-
Ayrıca bunlar sizin sözleriniz
Benim Lûgatımda yok argo
Kadın nazlıdır çiçektir
Değerini bilip örselemeden -elinde tutana-
Ellerin hep basit kadınlara değdi diye
Analara sataşma
Kadınları belki kırabilirsin
-Odunluğunla-
Ama anaları asla






( Sanal Yalanlar başlıklı yazı DenizGiritli tarafından 28.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.