Lüzumlu olanı aramak yerine lüzumsuz olanı aradık boşuna oyalandık

 

Düşünerek hayata geçirmek yerine düşünmeden hayatımızı kaosa çevirdik

 

Şikâyetlerle öylesine iç içe oldu ki vaziyetimiz nedir hiç düşünmedik eziyetle yaşadık

 

Hep birisinden bir şeyleri bekledik, bu beklediğimizi gerçekleştirecek olanın biz olabileceğini aklımıza getirmeden yıllarca boşa bekledik.

 

Farkındaysanız bizler yıllardır araştırmadan bir beklentiye cevap verecek soruları çözmek yerine, yeni yeni soruları bularak cevapsız yaşıyoruz.

 

Korku ölüm için olmamalıydı, korku öldükten sonra yaşadığımız hayatın her saniyesine Allah c.c. korkmadan cevap verecek bir yaşantıyı yaşayamamanın korkusu olmalıydı. Bu korku ile cevabı verilemeyecek hayatımızın, cevap verilecek güzelliklerle donatmanın telaşı kaplamalıydı.

 

Kendimizi tanımadan önce karşımızdakini tanımaya çalışıyoruz, o nedenle kendimizi tanımaktan uzak hayat merdivenine çıkamadan aşağıya düşerek yarı yolda kalıyoruz ilerleyemiyoruz. Yolda kalmanın suçunu kendimizde olduğunu bilmeden bizden ileride olanlara kin nefret kusuyoruz.

 

Sanki maskeli baloya gitmeyi çok sevenler gibi, bu maskeleri kullanarak yüzümüzdeki yalan gülümsemeleri kapatmak için kullanıyoruz.

 

Huzur sadece kendimiz için olunca huzur olmuyor, huzur toplum adına önce huzuru sağlayınca huzur oluyor. Kendimiz için olursa, insanları umursamayan karamsar kararsız yapa yalnız yapay huzursuzluğu yaşamış oluyoruz.

Mehmet Aluç

( Sözlerim başlıklı yazı kul mehmet tarafından 12.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.