Yanlızlığımı dinlediğim bu gece de, sarmaş dolaş olduk yine kelimelerle. Haykırmak istiyorum, gecenin sessizliğine. Yüksek sesim ışık yaratsın istiyorum gecenin zifirine.Yada bir yıldız olsa kaysa sessizce...Yeni bir başlangıç olsun istiyorum ruhuma, anne karnından yeni doğmuşçasına. Üzerimdeki; kirlenmiş ruhu, bayatlamış bedeni, üzerimdeki elbiseleri çıkarıp atmak istiyorum, yok olurcasına, bir ses duymak istiyorum; çaresizliğime çare olurcasına. Aralık ayının soğunda donmak istiyorum,zamanı durdururcasına.Ben artık ben olmak istiyorum rüyalarımda...Hayallerim gerçek olsun istiyorum,martıların kanatlarında,bir rüzgar olmak istiyorum; Anadolu da.Bir bilgi olmak istiyorum,körelmiş beyinlerin yarattığı savaşta.Bir lider olmak istiyorum, haksızların,kalleşlerin karşısın da.Bir kelime olmak istiyorum, sözlerin bittiği yerde,bir tebessüm olmak istiyorum; en kötü gününüzde...
( Çaresizce başlıklı yazı mehmet-kacma tarafından 27.12.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu