SORUYORUM ÖYLEYSE VARIM

Saksıda yetiştirdiğimiz bodur bir meyve fidanı olduğunu düşünün.
Birinci yıl meyve vermediğinde, "herhalde güneş görmüyor da ondandır" deyip, daha iyi güneş alan rüzgarsız bir köşeye taşırız onu.
Daha sonraki yıl da umduğumuzu bulamayınca, "sanırım  toprakta sorun var"  düşüncesiyle, saksının toprağını değiştiririz.
Bu defa meyve verir ama tadını, verimini yeterli bulmaz aşı yaparız. Ve iş "saksı küçük" diye saksıyı değiştirmeye kadar uzar gider.
Buna benzer üretim ve verim arayışları, kalite geliştirme farklı sektörlerde de vardır.

Ya insani ilişkiler, iletişim ve yönetim arayışları...
Aynı yerinden beş kez ısırılan insanoğlu, bu soruna nedense kalıcı bir aşı bulamaz, buldurulmaz, ya da bulmak istemez.

19.03.2017
Ali Rıza Malkoç
 #armozdeyis
( Soruyorum Öyleyse Varım başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 19.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.