Korkutulmuş, sindirilmiş toplumlardan;
"Düşünür" pek çıkmaz da, " kaşınır" belki
12.04.2017

Saman alevi ile aydınlık olmaz
Araştırmadan inanan, kalıcı ve doğru bir şey öğrenmemez. Öğrense de, izin verildiği kadar, taklitçi ve şüpheci...
Önce öğrenip, tartmalı , sonra inanmalı.
12.04.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
www.arm.web.tr
Ford'un ilk ürettiği arabanın geri vitesi yokmuş. Evine gelebilmek için uzun bir yolu dolaşıyormuş.
Sonradan geliştirip eklemiş. Muhtemelen freni de çok sağlıklı görev yapmıyordu.
Bugün artık bu teknoloji öyle gelişti ki, sürücüsüz oto üretildi.
Fakat bu alandaki gelişmeleri, insan ruhunda, kalbinde, zihninde göremiyoruz malesef.
Zihinlerin freni, geri vitesi, rölantisi, marş motoru olması gereken konumda olamadı/ olamıyor.
Vitrinler reklam kokuyor, tercihler menfaat, bakışlar ayrımcılık, dostluklar göstermelik.
12.04.2017
Ali Rıza Malkoç
Gönlüme giremeyen düşünceni,zorla gözüme sokmaya çabalarsan, bu düşünce hariç herşeydir.12.04.2017
Ali Rıza Malkoç

Armudun iyisini ayırlar yermiş. Yani sadece bunun için ayılara düşman olmaya değer mi? Bir de elma yeriz, ayva yeriz :) 

12.04.2017


( Özdeyişler 12 Nisan 2017 başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 12.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.