Kar tanesi kristallerinin hiç biri, birbirine benzemezler.
Fakat yere düşerler beyaz halıyı tamamlarlar.
Dağa düşerler, dağın örtüsü olurlar.
Yuvarlarsınız, kartopu olurlar.
Eriyince içilebilecek kıvamda su olurlar.
Yani sen, ben yok, ayrılık gayrılık yok.
Fakat ne gariptir ki, zenginlik değeri olarak farklı farklı yaratılan insanoğlu, ancak öldüğünde kabristan toprağında yan yana gelebiliyor.
20.06.2017
Ali Rıza Malkoç

DİKKAT BAŞINI VURMA!...

Hani inşaatçılar bazen proje hatası yapar, iş yeri, apartman, depo girişinde ters bir kolon vardır. İnsan boyundan da kısa olduğu için, başımızı çarpma riski söz konusu.
Bunu fark eden bina sahipleri de önlem olarak ya bir tabela asar, ya da yağlı boya ile yazar:
"Dikkat başını vurma"
Allah razı olsun, bir şekilde hatayı telafi etmiş, en azından başımızı bizim kadar düşünen birini görmek huzur ve mutluluk veriyor.
Fakaaat, başımızın içini vurduğumuz, yanıltıldığımız, mağdur edildiğimiz o kadar çok kapı var ki."hiç birinde, dikkat et çarpılma," yazmıyor tabi.
Başımızın üstünde, ensemizde gözümüz yok.
Bir de her niyeti okuyabilmemiz mümkün değil.
Sanırım gündüz dört gözümüz açık gezmek, gece de bir gözü açık uyumak zorunda kalacağız.

20.06.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( Kar Taneleri başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 20.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.