Birbirinin fotokopisi olan fikirlerden, ortak akıl çıkmaz.
08.07.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
MASTER KEY GÖNÜL ANAHTARI

Master key anahtar sistemini duymuşsunuzdur.
Bir otel ya da iş yerinde, birbirinden bağımsız odaların anahtarları başka bir odayı açmaz.
Ama master key anahtar sistemiyle, grupladığınız katları ya da bölümlerin tüm odalarını bir tane master key anahtarla açabilirsiniz.
Bu da tüm merkezin temizliğini yapan görevliye, tamiratını yapan teknisyene, gerektiğinde güvenlik görevlisine kolaylık sağlar, zaman kazandırır.
Buradan hareketle şu düşünce ilhamı doğdu kalbime.
Bütün beyin ve gönüllere hitap eden, açılamayan kapıları açan, master key gibi ortak değerler üretemedikçe;
Maskotlarla övünür, yapay ve yedek tanrılarla avunup dururuz.
08.07.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( Ortak Akıl başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 8.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.