''Filan Fişmekan artizin bikinili pozu İnstagramı sallamış.'' BASINDAN



İnstagram bu hem de iyi sallanmış. Vay be kimlerde ne yetenekler varmış da bizim haberimiz yokmuş. Şimdi ben aşağılık kompleksine kapıldım hem vallahi hem de billahi... Biz niye sallayamıyoruz ağabey bu İnstagramı? Ya da biz sallamaya çalıştığımız zaman birileri mi tutuyor bu İnstagramı?


İnstagram, sana sesleniyorum! ''Seni sallamak bu kadar kolay mı, ya da her önüne gelen böyle seni kolay sallayabiliyor mu, biz garibanlar ve fakirlere hiç sallatmıyor musun?'' Hayır, anlamadığım bir şey var, bu artizler seni sallıyorlar sallamasına da sen yine de hiç uyumuyorsun, yirmi dört saat içinde neredeyse otuz altı saat ayaktasın...


Böyle olmaz abi, bir günde ben sallamak istiyorum İnstagramı... Kimseyi sallamayacağım bu konuda... Hayır bir de şu var. Biz de ki artizler sallıyorlar da iyi sallıyorlar, acaba ecnebi artizler nasıl sallıyorlar İnstagramı, onu da çok merak ediyorum? Onlarında ederine göre salladıklarını tahmin ediyorum. Mesela Madonna çok sallar İnstagramı bence, futbolculardan Messi, Ronaldo, Mesut Özil'in de iyi sallayacaklarını tahmin ediyorum... Hatta çok iyi sallarlar ise İnstagramı dizlerinde uyutacaklarını bile iddia edebilirim...


Bence, bu meşhurlar arasında zaman zaman İnstagramı sallama yarışmaları yapılsa iyi olur kanısındayım. Ama yine de birbirleri ile kesinlikle didişmesinler yazık sanatlarına ve karakterlerine... Yok efendim sen az salladın İnstagramı ben de senden daha iyi salladım polemiklerine hiç bir zaman girmemelidirler...


Bir de şu var İnstagram acaba çok sallandıkça midesi bulanır, başı filan da döner mi? Üzülürüm sonra İnstagramın başına böyle bir şey gelirse... Canımız, ciğerimiz, vaz cayılmazımız o bizim İnstagramsız bir hayat inanın çok bayat. Ne olur sonrasında halimiz? Ölürüz, biteriz, batarız. Hiç bir şey yapamazsak yan gelip yatarız. Eşekten düşmüş karpuz gibi oluruz. İnstagram sana sesleniyorum! Lütfen bu söylediklerimi yabana atma... Seni her sallayanı dost zannetme... Hele hele bazı siyasiler zaman zaman, seni sallamaya kalkarlarsa onlara hiç itibar etme, onların hayatı zaten sallamak ile geçiyor. Seni salladıkları zaman aman ha aman dik durmasını bil benim canım İnstagramım. Ne diyelim? ''Ne senin ile ne de sensiz bu hayat çekilmiyor.'' 

( İnstagram Bu Beşik Gibi Sallanır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.