Başlıktanda anlaşılacağı gibi, kafayı taktım bu sıra kamyon arkası yazılanlara. Bunları yazanların her ne sebep ile yazdıklarını da bir sürü insan anlamış değildir. Bildiğiniz gibi bunlar dikkat dağıtmaktadır ve de trafik için büyük tehlike arz etmektedir...Hangi amaç ile yazıyorsun o yazıyı dostum. Bu yazıların insanların dikkatlerini dağıtması yüzünden her yıl onlarca ölümlü ve maddi hasarlı kaza olmaktadır.


Örnek mi istiyorsunuz, alın size bir sürü örnek. ''Tek rakibim Türk Hava Yolları'' arkadaşta ki düşüncenin harikalığına bakın, uçakla füze ile yarışırım ben diyor. Ben trafik polisi olsam ve o yazıyı görsem, direk en ağır para cezasını yazarım bu arkadaşa. Başka bir örnek''Kamyonum çeker on ton, gönlüm çeker Paris Hilton'' Bana ne kardeşim sen hovardalık yapmaya çok hevesliysen, e-mailinden ulaş, o muhterem hanıma, arabana niye yazıyorsun. Yurdum insanının yaratıcılığı bu konuda sınır tanımıyor. Adamdaki kibarlığa bakın, arabasının arkasında ki, aynen yansıtmış.''Lütfen sürücü hatalarımı yüzyüze görüşelim'' Tövbe tövbe, söveyim mi, sayayım mı, yani sürücü hatalarını yüzyüze görüşünce vaz mı geçeceksin o hatadan. Her ne kadar sevmesem de bu yazıları bazı doğru sözlerde var aralarında işte biri daha.''Hızdan zevk alan hastaneden sevk alır.'' Daha öncede dedim ya bu konuda belkide dünyada bir numarayız bir numara...Bazen de evlenenler yazıyor plakalara''Ön tarafa evlendik arka tarafa mutluyuz'' bir tanesi de ''yandık'' yazmış, yandınız ki hem de ne yanma . Sünnet arabalarında da oluyor en çok''ucundan accık'' yazıyorlar, bir tanesi de ''Baltayla gel sünnetçi amca''yazmış. Ne diyelim işte bunlar bizim insanlarımız...


Örnekler o kadar çok ki hangi birini yazsam. ''Aşkın bana hız verir, yağmur çamur vız gelir'' Yani ölümüne sevmiş bu adam demek ki...''Karayollarında değil, beyaz kollarında ölmek isterim.'' bu biraz daha akla mantığa uygun gibi, karayollarında ölmek istemediğine göre hız yapmamaya kararlı bir adam var demektir karşımızda.''Hatalıysam hata yaz 3280'e gönder.'' Safın biride yazıp gönderiyormuş filan.


''Finali de şöyle yapalım.''Rahmetli de sollardı'' Siz siz olun rahmetli gibi olmayın...

( Taktım Bu Kamyon Arkası Yazılara başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 28.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.