Bu 444'lü numaralardan bıktım usandım artık da, onlar beni sürekli aramaktan ne bıktılar ne usandılar, anlamak zor gerçekten. On beş yirmi gündür bir başladılar sormayın gitsin. İlk önceleri günde bir defa iki günde bir defa arıyorlardı, sonra her gün aramaya başladılar, daha sonra günde iki kereye çıkardılar, en son artık bıçak kemiğe dayandı günde beş defa arıyorlar.

Bir insan telefonu açmıyorsa ya da meşgule alıyorsa, insan bir daha aramaz değil mi? Ama bunlar arsızlığı ele almışlar. Bıkmak ve usanmak diye bir şey bunların lügatlerinde yok herhalde. Benim de inadım inat bu konuda onlardan daha fazla. Başka bir deyiş ile dediğim dedik çaldığım düdük yani o kadar kızmışım ki...

Zırrrrrrrrrrrrrr '' Alo buyurun bendeniz o işte siz kimsiniz ki? '' makineliye takmış şekilde anlatır arkadaş '' Efem biz filan feşmekân banktan arıyoruz da size kredi kartı verelim, ayrıca para çekme kartı da verelim ilk yıl da ücret mücret yok ha ona göre '' sinirlerimin kat sayılarını, hiç düşünen yok tavan yaptı mı yapmadı mı diye '' Yok kardeşim ben sizin kartınızı iki ay önce iade ettim, daha yenisini niye alayım mantıklı mı bu sizce? ''

''Mantık olarak belki mantıksızsa da kredi kartı bu efendim'' diye bir sürü pazarlama taktiği. Geçenlerde internette rastladım bir cep telefonu operatörü ile çok kızmış bir adamın küfürlü konuşmasını internet sitelerine servis etmişler. Dinledim biraz beş altı dakika sürüyor ve ne ağza alınmayacak küfürler. Operatörde ki delikanlı ''Sizi mahkemeye veririz sesiniz kaydediliyor'' dese de adam o kadar kızmış o kadar kızmış ki hiç tınmadı bile küfürlerden de bir milim taviz vermedi bastı kalayı...

Şimdi bana hak verenlerde olabilir, karşı çıkanlarda her ikisine de saygı duyarım. Ne diyelim o arayan arkadaşlara devam etsinler aramalara açmıyorum kardeşim ben telefonlarda 444lü numara gördüm mü, duyurulur onlara da ''El mi yaman bey mi yaman'' diyelim. Birçoğunuzun uğurlu sayısı vardır belki, benim yok. Bu da benim uğursuz sayım, nerede 4 ya da 44 veya 444 görsem yön değiştiriyorum. Sevgi ve saygılarımla...

( Uğursuz Sayı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.