Kıyamet tellalları çıkmış, falan tarihte falan felaket olacak, üçüncü dünya savaşı çıkacak… Felaketleri tarihleriyle açıklıyorlar.  Ulan utanmazlar, gaybı Allah’tan başka bilen mi var ki, geleceğin haberlerini yazıyorsun, geleceği ben bilirim! Diyerek kendini tanrı ilan ediyorsun… Sen hiç mi İslam nedir okumadın ya… Acizliğine kul olmuşsun, sen kimsin ki? Gazete sayfalarında bu haberleri okurken, sabah sabah kafayı yedim ya! İş yerinde olmasan bas bas bağıracağım, içimde ne varsa çıkacak canavarlar… Sinirden zangır-zangır titriyorum.

 

Güzelim Türk kahvesini çok severim, içmez oldum. İçilen kahve fincanın ters döndürüp, bir süre beklettikten sonra sayıyorlar, müjdeli haberleri, aşkları, zenginlikleri, seyahatleri…  Anlatan coşkuyla anlatıyor, dinleyen dudağı kulağında zevkten dört köşe… Sen kimsin gaybı bilmek kim… Hadi desen falan gün öleceksin diye, hadi bakalım yaşamak ister misin bu dünyada o zaman… Bu kadar mı cahil olur insan! Bu kadar mı gözü kör, kulağı sağır olur insan ya!

 

Özellikle ecnebi filmlerinde, göklerde uçan, Mars'lara hatta kripton gezegenlerine giden, uzayı yerle bir eden senaryolar… Bu filmi izleyenler zaman kavramını unutmuş, bilim kurgu diye, seyrediyor işte! Bir insan ışık hızını geçen hıza dayanabilir mi? Paramparça olur… Neymiş Einstein falan falanı bulmuş, neymiş bu adam ya… Neredeyse, tanrı gibi kabul edecekler, Hâşa! Allah’ın yaratmadığı bir şey var mı ki… Biz yalnızca, Allah'ın sakladığı şeyleri buluyoruz işte! Adına da keşif diyoruz... Bu o kadar büyütülecek bir şey mi? O kişiye ilhamı veren kim, Allah… Allah kullarına rahmetini kuluyla göstermek istiyor. Allah bul demezse, o kişi nasıl bulacak ki…  

 

Oyunu oynayan, senaryo yazan, icat eden başka dinden olunca süper güç oluyor. Kalbimizde İslam’ı, tepemizde kâfiri gezdirip duruyoruz. Neye benzediğimizde belli değil… Öyle abartıyoruz ki, onun dininin gereklerini kendi yaşantımıza derk ediyoruz. Bankacılık sistemi demiş tutturmuşuz, faizi olmazsa olmaz yapmışız. Neymiş banka olmazsa, ekonomi çöker… Kardeşim, asıl bu faiz sistemi le sistem-insanlık çöküyor görmüyor musun? Banka kar ettikçe, bankadan faiz alanlar iflas ediyor, aileler yok oluyor, eline silahı alan kıyım yapıyor… Eğer keşif yapacaksan, bu bankacılık illetini yok edip, İslam’a uygun ama Allah’ı kandırmadan yeni bir sistem bul… İşte bu keşif, İslam’ın dünyada şahlanışı olur, zalimi yok ederiz…

 

Kâfir dinine göre sistem kurmuş, hayat tarzı geliştirmiş, bize uymuyor bu elbise… Niye ısrar ediyoruz ki? Artık savaş meydanlarında savaşacağımız düşman yok, o içimizde, hayatımızda barınıyor, nefsimizi ele geçirmiş durumda, nefis savaşlarıyla mağlup ediyor Müslüman’ı…

 

Gelecekle ilgili hiçbir şeyi merak etmeyin. Şu anı yaşayın, eğer şu anı yaşamazsanız, yaşamınızı sorgulamazsanız, ziyandasınız demektir. Siz şu anı yaşamazsanız, yaşamadığınız gelecekle uğraşırsanız, yaşlandığınızda geriye baktığınızda, hiçbir şeyiniz olmayacak elinizde... Ne çocuğunuz elinizi öpüp, hal hatır soracak, size saygı duyacak, ne de size kıymet vereniniz olacak ıslah evlerinde… Allaha isyan edene, bu dünya da her şey isyan eder, anlayın artık…  Kahveyi muhabbete vesile kılın, fala değil… Sizi geliştirecek filmleri izleyin, yanlış hayallerin peşinden gidecek ve yaşamınızı yok edecek, sonunda dizinizi vuracağınız hiçbir şeyi yaşamınıza katmayın. Bankadan faiz de almayın, kirada oturun, derme çatma evde oturun, mesele bedeninizi süslemek değil, kalbinizi süslemektir. Bedeni ne kadar süsleseniz, tıpkı ev gibi, yaşlanıyor işte…  Bu dünya tapulu malınız değil, terk edeceksiniz gün gelecek… Emanetsiniz, emanet! Seveceksen Allah dostlarını sev, Mevlana’yı, Yunus Emre’yi… Daha nicelerini… Örnek alacaksan peygamberi örnek al… Onu gibi yaşa, cahillikten kurtul! Senaryo okuyacaksan Kur’anı oku, diyarları gezeceksen Kur’an içinde bilet alıp gez, seyahat et.

 

Müslüman gibi yaşarsan, gerçekten Allah’a kul olursan, sen medenisin, çağdaşsın… Sen İnsanın refah içinde yaşayacağına inanılan evrensel bildiriden daha iyisini bulacaksın gerçek İslam’ın içinde! Mutlu olacaksın, ne ararsan bulacaksın. Hatta gerçek ve sonsuz aşkı da…

 

 

Saffet KURAMAZ

( Sabah Sabah Cinlerim Tepeme Çıktı Ya başlıklı yazı safdeha tarafından 17.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.