Bellek…aslında tek maruzatımız unutmamak.

An’a tekabül eden ve ne yazık ki genele yaydığımız zira genelin tekelinde.

Bir düş’ün peşinde belki düşünülesi bir mevzu bile değil kimine göre lakin öyle bir an geliyor ki; insan kendinden şüpheye düşüyor ve bunu sıkça yaptığımızda mutsuzluk tüm artçıları ile esir alıyor benliği.

Deniyorum kendimce.

Çok şey deniyorum yine de sevmekten ve inanmaktan öte yol olmadığına inanıyorum gelin görün ki; çokça şey ve çokça insan zulümde ve nefrette sınır tanımıyor ve bu, ne yazık ki; hayatın acı bir gerçeği hele ki; hassasiyet de doz aşımı bir yoğunluğa sahipse.

Kurallar var aslında insanlığın gerekçeleri var.

Sevmek çok da mümkün değil herkes için eşit derecede lakin olumsuz duygular barındıran kim ise bu, kesinlikle enerjinizi çalıyor.

Huzurun katsayısı aslında aramaktan yorgun düştüğümüz ve sebepsiz ihanetler, sebepsiz biriken kin ve öfke.

 

Oysaki ilk etapta kendimizi sorgulamalıyız ki bu da demek değil ki; herkes eşit miktarda duyguları paylaşacak en azında kirletmesek birbirimizi zaten evren orta yerinden çatlamış tıpkı ar damarı patlayan insanlığın şaibeli sunumunda mutluluk ve huzur çoktan eksenden kaymışken.

 

Denemedim sanmayın hani aslında bir ömür koruduğum sessizlik ve kabullenmişlik hep aynı ve ben sadece yazarak idame ettiriyorum içimdeki fırtınayı dindiren yazmak ve yine sığınmak iken sevdiğim insanların kalbine.

 

Denemediğim ne mi kaldı?

Bırakın bu da bende kalsın.

 

Siz de deneyin aslında biliyorum da denediğinizi yoksa bunca zaman hayata karşı direnmezdim.

 

Saklı tutulası ne ise…yazarak ifşa ettiğim çok doğru ve bazen kendime fazlaca yüklendiğim.

 

Fazlalık olduğuma inandığım bir süreç bu anlamda kendimi meşgule verdim yoksa meşgul mü demeliydim?

 

Ama inanmak zorundayım: buna mecburum.

 

Kendimi geçtim.

 

Önce Allah’a sonra da değer verdiğim insanlara ve dost bildiklerime inanmak… istiyorum ve hala inanıyorum yoksa bu hayatı ne kurguladım ne de kurcalıyorum.

 

Dedim farz edin çünkü iç sesim illa ki susmuyor.

 

Affınıza sığınıyorum.

 

Hayırlı Ramazanlar sevgili gönül dostlarım.


( Hayırlı Ramazanlar... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 15.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.