Filistinli Kardeşlerimizin Bizlerde Kısık Seslerin Sesi Olarak Değil, Gür Sesleri Olarak Yanlarındayız.

 
 

Bugün Siyonist katil İsrail ve Amerika’nın servis etmesiyle desteğiyle Filistin de savunmasız kardeşlerimizi hunharca, öldürdüğü üçüncü gün ve dünyada biz Türkiye de ve Cumhurbaşkanımız Allah razı olsun Recep Tayyip Erdoğan dışında çırpınan konuşan başbakanımız ve bakanlarımız var. Birde dün İsrail büyükelçisini ülkemizde kovulması ile dedim belki İslam ülkeleri de küçük bir adım atar, yok yok yok… Bu mübarek Ramazan ayında bu İslam âleminin perişan rezil halini görebiliyor musunuz? Nedir bu hal, her ne kadar duyulmasa da hissedilmese de, belası gelip kapını çaldığında etrafında duyacak hissedecek insan bulamayacaksınız…

Yine dediğim gibi yüreğimiz yakan bu saldırıyı servis eden katil Amerika Siyonist katil İsrail Filistin’de kardeşlerimizin kanını döküyor, Türkiye’mizin dışında, sanki bunu duyan gören yokmuş gibi Müslüman’ıyla veya Müslüman kılığına girmiş ve kâfirlerle bütün dünya oturmuş sessizce seyrediyor. Yüce Allah C.C. Cumhurbaşkanımız mazlumların sesi olan Recep Tayyip Erdoğan bakanlarımızla hükümetimizle birlikte tek ses tek yürek olarak bu katliamlara duyarsız seyirci kalmayan herkesten her vatandaşımızdan ve ferdinden Allah razı olsun diyorum.
 
Diri olmak Müslüman olmanın gereği olarak, olaylara sessiz kalmak ne Müslümanlığa ne de insanlığa yakışır ne de Mübarek Ramazanın içinde aç kalarak Allah’ı kandırmak adına bu olaylara sessiz kalmak kendini kandırarak şeytanı Amerika ve Siyonist, İsrail ve uşaklarını ancak sevindirir! Yazık çok yazık! Bu vebal için bu mübarek Ramazanda izin verenler, bizlerin Mübarek dinimize Ramazan’a İslam’a karşı bu saldırılarda ses çıkarması, aksine bizlerin ses olmaya çalışırken, sessiz kalanlar öldükten sonra hesabını veremeyecektir…

İnsanlık dışı bu katliamının içerisinde sessiz kalarak sessizlik içinde kalması ve ses olan bizlerin elbette ki imtihanın en büyüğünü, beraber yaşıyoruz. Bu imtihan ile herkesin inancı ve safı belli ederek, imtihanını kazanırken, belli etmeyerek sessiz kalarak katillerin yanında olmasa da sessiz kaldığı için günaha girmekte ve yanında olanlarda kaybederek cehennemi kazanmaktadır. Müslüman dirilişle ayağa kalkmaması için var gücüyle saldırmaya devam etseler de, Müslüman ülkeleri işgal ederek etkisi altına alarak malından kanından beslenmeyi kendisine hayat biçimi edinenler,Müslümanların dirilişine engel olmayacağı gibi, kendi elleriyle akıttıkları masum insanlarım akıttıkları bu kanda boğulacağı güne doğru koşarken, bizlerde kısık seslerin sesi olarak sesimizi yükseltmek yanlarında olduklarını, o katillere “katilsiniz” diyerek, yanlarında her daim olacağız ve safımızı imanımızın gereğini belli edeceğiz vesselam.

Mehmet Aluç / Âşık Gülveren


 



( Filistinli Kardeşlerimizin Bizlerde Kısık Seslerin Sesi Olarak Değil... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 16.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.