Başında mı sonunda mı başlayayım bilmiyorum! Sonundan başlayım başa döneyim. Sondan başa dönerken Trump’a bir teşekkür edeyim. Şaşırmayın az sabırlı olun bana hak vereceksiniz. Biliyorsunuz biz orta gelirlinin her gün alışverişi bitmez, günlük alış veriş aylık alış verişten daha hesap geliyor. Aylık alınca abur cubur çok oluyor. Neyse sözü saadete getireyim, saadet kızmasın saadet kızarsa, ablası hasret araya girer hiç gereği yok! Bugün yine her günkü gibi markete gittim şaşırdım, fiyatlarda kuruşlar uçmuş yerinden kalkmış bir sevindim ki sormayın, tey tey tey… Lakin sevincim kursağımda kaldı, kuruşlar kalkmış yerine daha ağır başlı şişman liralar girmiş.29.99 olan ürün Ayçiçek yağı, 33.00 TL olmuş.5.49 olan salça,10.00 TL olmuş, uyanık toptancımız kuruştan indirim yaparken lira ile vurmuş. Bu toptancılar bizimle aynı vatanda aynı havayı teneffüs ederken, aynı vatan toprağında aynı bayrak altında yeri geldiğinde vatan diye çırpınırken, meğer yalanmış bugün öğrenmiş olduk. Gerçek diye bildiklerimizin yalan olduğunu ülkemizde bu aralar çok görür olduk, sahiden herkes filim mi çekiyor, sinema sezonunda sektöründe çağ mı atladık acaba benim mi haberim yok?


Trup bize düşman haliyle düşmanlığını yapıyor, dolar ile kurlardan oynayarak bizi ekonomik anlamda yıkmaya çalışıyor, peki içimizdeki Trump’a daha düşman olan içimizdekiler ne demeli? Böylelikle içimizdeki fırsatçılara ne diyelim adını ne koyalım, böylesi fırsatçıları ortaya çıkaran Trump’a bu yönde bizi aydınlığa çıkardığı vesile olduğu teşekkür etmeyi kendime borç bildim. Oysa aynı vatan içinde yaşayan bizlerin, duygularımızla aynı olmamız gerekirken, bir diğerimize sima olarak benzememiz mümkün değil iken, duygu hislerde aynı olmamız gerekirken, bu karaborsacılık fırsat düşkünlüğü nereden çıkıyor? Tabi belli, diğeri düşman iken bizdeki vatan perver sandıklarımız düşmanla arasında fark olmadığını görmüş olduk ve oskarı hak ettiklerinizde görmüş olduk.

 

Şimdi bu fırsatçıların yaptıklarına hangi söz kelime lügat ile bir anlam mana isim takalım, fırsatçı, egoist, hain, zalim yakıştır yaklaştırabildiğin kadar. Sen fırsatı fırsat bil vatandaşı düşünme kasanı düşün haksız kazançla sonra çık vatan bayrak din iman de? Sen böyle ancak kendini kandırabilirsin! İnsan kendini güzelliklerin arasına saklayarak, güzellikleri meydana çıkarmak için uğraş verdiğini insanlığı gereği gizlerken, böylesine utanmazlara ne demeli? İnsan yaşarken kendini insana yakın bulur yaklaşır bir muhabbetle yakınlaşır, peki böylesine üçkâğıtçılar bizden kaçtıkça, bizler neden yaklaşıyoruz, suratlarına tükürmüyoruz? Devlet hangi birimizin başına bir polis diksin? Yaşarken biz insan olarak niyetimiz açık belli olması gerekirken, bukalemun gibi ortama uyum sağlamak için renk değiştirenlerin aramızda yeri olmaması gerekir diyorum, vesselam.

Mehmet Aluç


Not: Buradaki fiyatlar aşağı yukarı değişiklik gösterebilir.

 

Onlarca lira artış 1 kuruşluk indirim

Döviz kurundaki hızlı çıkışla maliyeti artmadığı hâlde ürün fiyatlarına yüzde 40’tan 80’e kadar zam yapanlar, tepki karşısında indirim başlattı. Bazı marketler de yaptığı 1 kuruşluk indirim için dev pankart yaptırmaktan çekinmiyor... Gazete Haberleri


( Kuruşta İndirim Varken Lira İle Vurgun Var! başlıklı yazı kul mehmet tarafından 14.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.