*** Kişi " ilişki durumu" na " serbest ilişkisi var ! " Diye yazmış. Bir haftada onca arkadaş edinmiş. Ee ne olacak serbest piyasa ekonomisi işte ! Bu gidişin sonu ahlaken iflas .

*** İyi ki veteriner hekim değilim. Bu kadar hayvanla nasıl baş ederdim.

**** Delikanlı yanından geçen genç ve güzel bayana "- sana gurban olurum yavrum ! " Diye laf atınca ; bayan döndü ve " ben kurbanlığı mi aldım. Sana gerek yok. Hayvan pazarına git ve bekle ! " Dedi.

**** Bir ahbap, sayfasına şöyle irice bir sığır koyup " bizde kurbanimizi kestik. " Diye paylaşarak bayramımızı kutlamış. Onun adına sevindim elbet. Bekledim bir parçada bana getirir diye , ama nafile. Dayanamadım, acip telefonu sitem ettim. " Ya abi çaktırma ne kurban kesmesi , bir yerden çaldım fotoğrafı hava atmak için paylaştım. " Demez mi !...
İşte bizim halimiz ...

**** Ne güzel , adam dini vecibeyi yerine getirmiş kesmiş kurbanını. Şimdi mangal partisi, kokusu komsularinin penceresinden girmiş içeriye. Nefsi ayakta, koklayıp duruyor. " Komsuda pişer, bizede düşer " beklentisinde ..ama nerede ? Ya kardeş , birer parçada onlara versen ya tadımlık. Nerede 2/3 kuralı. Umurunda mı !!!

**** Adam, yapılan espriye öylesine içten güldü ki, takma dişleri düştü. Ve adam, egildi dislerini aldi. Avuclarinda disleri hala guluyordu.


( Yaşam Heybemden -- 123- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 28.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.