Neyim var benim... 

Bu gün tir tir titreyesin var benim. Aglayasım üsüyesim ölmek isteyesim olemeyesim var benim...

Bu gün neden böyle hissettigimi bilmek isteyesim bilemeyesim var benim. 

Sana neden diye sorasım sonra boş ver diyip ne sorasım nede kafa yorasım var benim...

Bu gün iyice dibe vurasim var benim. 
Ne buldum çınçınlatasım. Yudum yudum kaybolasım var benim. 
Ne garsona hesap sorasım. Nede kapatıyoruza kulak asasım var benim...

Sabah ne bakkaldan ekmek alasım ne çay koyasım var benim... İki kelimelik muhabbet kuşumla muhabbete dalasım. Babacık demesine aylayasım var benim... 

Hic birşeye anlam veremeyesim. En kolayda sır olasım var benim.

Anladım...

Artık çıkıp bu gafletten bir olana kör olasım var benim... 
( Neyim Var Benim. başlıklı yazı Seyrani tarafından 7.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.