Gitmek.

Gitmek nedir bilirmisin.?

Her adımda seslenmeni beklemektir gitmek.

Yaptığın gururun içinde ölmektir gitmek.

Dudağin büzüşerek çenen titreyerek çocuk gibi ağlamaktir gitmek.

Dur desede korkarak nazlansam birazdır gitmek.
Seni en son köşeyi dönerken görmektir gitmek.

Bittimi şimdi diye korkmaktır gitmek.

Buğday sarısıdır gitmek.
Gül kurusu, menekşe kokusu, bir tutam barut hercai bir ölümdür gitmek.

Sakın ha yanliş anlama ben vazgeçmedimdir gitmek.

Ben ne yaptım diyerek kalbin ürpermesidir gitmek.

Nolur çağir beni yanınadır gitmek.

Oysa ben gidemem gidersem ölürüm, kururum, düşerim dalımdandır gitmek.

Seni beyaz gelinliğin içinde bir başkasıyla görmektir gitmek.

Evleniyormuymuş derken kuru bir öksürüğe boğulup sigarayi bahane etmektir gitmek.

Banane diyerek zoraki gülerken yiğilip kalmaktır gitmek.

Gitmek gidene gitmek.

Sen şimdi beni gittim'mi sanıyorsun.?

( Gitmek. başlıklı yazı Seyrani tarafından 19.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.