Bold Pilot geliyor...

Kimileri için bir yarış atı kimileri için bir kahraman bir şampiyon kimden mi bahsediyorum. Bold Pilottan 21 Nisan 1993 yılında doğdu kendisi bir İngiliz atıdır. 1995 yılında henüz iki yaşında iken tay olarak yarışlara başlamıştır. Halis Karataş ile özel bir bağı vardır. Bold ve Halis birlikte çıktıkları yolda her zaman birlikte yürümüşlerdir.

Özdemir Atmanın Bold'u satmayı düşünüyor musunuz sorusuna ? Merkez Bankasını verseler de satmam cevabıyla kurduğu bağın ne kadar kuvvetli olduğunu tüm Türkiye'ye açıklamış oldu.

Kazandığı yarışlar kırdığı rekorlar bir yana izleyicilere bıraktığı keyif ve boğaziçi koşusunda ki onur hepimize yeter de atar bile. İnsanların en iyi dostudur hayvanlar bir bağ kurabilmek onlarla yakın olabilmek bizim bu hayatta yalnız olmadığımızı gösterir. Halis ve Bold'un kurduğu bağ herkesi hayran bırakmıştı. İzleyiciler onu izlemek için çıt çıkarmadan sessizce onun yarışa katılmasını bekliyordu. Bu bağ bu izleme isteği tüm Türkiye'yi sarmıştı. Kimilerinin odalarında resimleri kiminin aklında o ses bold pilot geliyooooorrrr.

Bold pilot 2013'de Veliefendi'de bir de jübile töreni yapılmıştı. Sevenleri onu her zaman şampiyon görenleri duygulandırmıştı.30 Nisan 2015 yılında 22 yaşında hayatını kaybetmiştir. Sevenleri unutmadı o herkesin şampiyonu olarak kaldı. Yaşadığı başarılar filmlere dizilere yansıdı. Söyleyeceğimiz son söz seni unutmayacağız şampiyon.

( Bolt Pilot Geliyor... başlıklı yazı kırmızıhalka tarafından 25.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.