Sofrada Yemeği Beğen 10 Bin Lira Kazan

 

-Sayın Seyircilerimiz, sizler için değişik bir yemek programıyla karşınızdayız. Artık insanlıktan çıkmış yemeği beğenmeyenlerin damak tadıma uygun değil saçmalığıyla, basit kolay benim yaptığım yemek bundan daha güzeldi, nasıl yaptınız içine ne koydunuz diyerek artık sizleri bizleri sinirlendirerek saçmalıklarıyla bizi küplere bindiremeyecekler. Mercimek çorbası kolay, yayla çorbası riskli içine kekik koymadıysa benden çok eleştiri alacak, yayla çorbasına elbette ki kekik atılacak, ben mercimek çorbasını et suyu varsa severim diyen saçmalıklarıyla insanlıktan çıkarak, nimetleri beğenmeyenleri artık karşınızda sinirlenerek küfür ederek izleyemeyeceksiniz. Değerlerimizle nimetlerle dalga geçerek kendilerini tatmin eden yüzsüzleri artık karşınızda bulamayacaksınız. Her şeye burun kıvıran burunsuz yemekten anlamayan yüzsüzleri attık artık programımız da… Ciddi anlamda bilgi yoksunu sadece kendini göstermek yâda laf olsun diye bu yarışmaya katılan kişileri görmeyeceksiniz, yeter artık. Buyur dış ses sıra sende, kamera motor.

-Sayın Ramazan Bey programımıza hoş geldiniz, öncelikle formatımımızı nasıl beğendiniz mi?

-Tek kelimeyle muhteşem!

Dış ses

-Ramazan bey siz daha önc,e bu saçma ciddi anlamda gerçeklerden uzak örf ve ananelerimize, nimete olan saygıyı hiçe sayan yemek programına katılmış birisiniz, nasıl programımıza nasıl muhteşem diyebiliyorsunuz?

-İşte bende bunu seyircilerimize açıklamak için katılmış bulunmaktayım. Efendim öncelikle bu yarışmanın formatının, yemek yemekten saygıdan öte sadece bir çekişme içinde geçmesi için bize önceden tekti yani sözleri karşımıza asarak, bu şekilde yarışmamız gerektiğini aksi halde yarışmaya kabul etmeyeceklerini söylüyorlardı. Bizler ne kadar saygı sevgi çerçevesini yitirmiş durumda oluruz dememize rağmen, kanalın avrupalı yayıncıları ısrarla böyle konuşmamız konusunda ısrar ediyorlardı.

Dış ses şaşkın bir ses tonuyla devam etti.

-Şok şok şok! Saygı sevgi seviyesi düşük bir sunumla insanımızı bilgisiz oldukları imajı ile bu yarışmada bizleri batıya bilgisiz cahil saygısız seviyesiz göstermek için bu yarışma ve kanallar için suç duyurusunda bulunuyoruz.

Ramazan Bey

-Ben şahitlik ederim efendim, insanımızı aşağılayan bu program öncesinde yapılan söylenilmesi gerekenleri söyleyen yapımcıların görüntüleri elimde mevcut. Ben bu programları takip ediyorum, hiç birinde bu yarışmada, samimi olarak ''sizi tanıdığıma çok memnun oldum, tekrar görüşelim'' diyecek birileri çıkmadı, çıkması da mümkün değil. Orası bir arena ring, bizi batıya tüm insanlara rezil etmek için hazırlanılmış bir program.

 Dış ses.

-İşte bundan sonra bunların olmasına izin vermeyeceğiz. Bin bir emekle hazırlanmış yemeklerin hakkını vereceğiz, beğenmeyenler yarışmadan atılarak beğenenler değer kıymet veren, zarif sözlerle bir şiir gibi anlatımıyla insanın emeğine değer kıymet verenlerin kazanacağı bir programla karşınızdayız. Allah’ın nimetlerine bu kadar kıymet vermeyen yapımcıların, programına son verecek programımızla karşınızdayız.

Ramazan bey

-Ben şahit olarak, üzücü inanın hiç hoş olmayan herkes birbirinin açığını gözlediği boş yorumlarla bizi yarışmacı olarak yarıştıran, o utanmazların hak ettiği cezayı alması için elimden geleni yapacağım.

Dış ses

-Bir dakika yönetmenim bir şeyler söylüyor kulağıma. Evet, sayın seyirciler, tüm zırvalıklarla saçmalıklarla dolu tüm yemek yarışmaları programlardan kalkmış, yapımcıları tutuklanarak savcılarımız tarafından sorgu altına alınmıştır.

Mehmet Aluç


( Sofrada Yemeği Beğen 10 Bin Lira Kazan. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 20.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.