Hayatımıza İtici Ve Frenleyici Bir Güç İvme Katma Görevimiz   Olmazsa Varlığımız Neyi Anlamlandırabilir Ki?
 ivme kazanmak ile ilgili görsel sonucu


  Hayatımıza itici ve frenleyici bir güç ivme katma görevimiz olmazsa varlığımız neyi anlamlandırabilir ki? Şimdi bazıları bir saniye anlayamadım der gibi konuştuğunu duyar gibi oluyorum! Yani yeri geldiğinde hak için yönünüzü dönemiyorsanız hak için hızlı süratinizi yavaşlatmıyorsanız bu tek düze bir yaşam şekli olmaz mı? Aynı hızda gitmek yürüdüğünüzü gösterse de varmak adına bazen koşmuyorsanız, yani yeri geldiğinde hareket katmıyorsanız bu neyi değiştirecektir ki? Arabada bir hız ve fren sistemi vardır, frensiz arabanın bir değeri olur mu? Veya sırf freni var olunca gaz pedalı olmayınca bu aracın kime bir faydası olacaktır?
 
  Bu ivme kazandırma hemen birden bire olacak ve anında gözle görülecek bir eksenin dönmesi veya pervanenin dönüşünün görülmesi gibi anında görülecek bir kazanım değildir. Farklı zamanlarda ortaya çıkacak ve kazanılacak olan bu değer veya hazine noktaya atış hızıyla o an görülebilecektir. Sel olarak gelen değişkenin yönünü yıkıma değil de, geniş bir yayılma ile dağılma yönüne çevirmek olası tehlikeleri en aza indirmek gibi. İşte toplumu bu olumsuz durumlardan yönünü olumlu yöne döndürmek ivme kazanmaktır ve kazandırmaktır.
 
  Hızlı gelişen bir olayın sonucu yavaşlamasıyla nihayet bulacaktır, yavaş seyir eden bir olay şiddetlendikten sonra, yaralar açarak son bulacaktır. Umarım anlatabildim. Bizim burada yavaş giderken hızlanan olayın, yaralanmalarla son bulmaması için yapacağımız çalışma bize anlam ve mana katacaktır insanca yaşamak adına veya hızla gelişen bir olaya, yangına körükle gitmek yerine elimizde iki bidon su ile o yangını söndürmeye gitmemiz, bize insanca yaşamak adına değer katacaktır. Vesselam, selamlarımla.


Mehmet Aluç

( Hayatımıza İtici Ve Frenleyici Bir Güç İvme Katma Görevimiz ... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 15.08.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.