LÂ MANIFESTOSU

Mukaddime: 


Rahmân ve Rahîm olan Allâh’u Teâlâ’nın Adıyla…

Hamd, Allâh’a mahsustur. O’na hamd eder, O’ndan yardım ve mağfiret dileriz. Nefislerimizin şerrinden ve amellerimizin kötülüğünden O’na sığınırız. O’nun hidâyete erdirdiğini hiç kimse saptıramaz, saptırdığını ise hiç kimse hidâyete erdiremez. Şehâdet ederim ki, Allâh’tan başka ibâdete lâyık hiçbir ilâh yoktur. Ve yine şehâdet ederim ki, Muhammed aleyhisselâm O’nun kulu ve Rasûlü’dür…

Bundan sonra:

“Lâ”sı olmayan bir inanç yaygınlaştırılıyor; itaat ve olumlu anlamda isyanı olmayan, Allâh’a isyan edenlere ve asilerin düzenine uygun bir din dayatılıyor. Herşeyle, özellikle egemen tüm güçlerle, onların ilâh ve rab anlayışlarıyla uzlaşan, Allâh’ın hor gördüklerini hoş görmek için bin dereden su getiren, tepkisiz, laik müslümanlık (!) hakim kılınmak isteniyor. Allâh’a inanan, ama tâğût'a itaatten ayrılmayan, Allâh’a inanan ve isyankarların ilke ve hükümlerini kabul ettiğini ifade eden bir din, her çeşit bâtılı reddeden tevhîd dininin yerine geçirilmek isteniyor.

Kelime-i tevhid, “lâ” ile yani isyanla başlar. Tüm sahte ilâhlara, tâğût'a isyan anlamı ve eylemi vardır tevhid mesajında. Yani, Allâh’a isyan edenlere isyan! Bütün peygamberler bu anlamda kutsal isyan ateşini tutuşturan isyan önderleridir.

Allâh Subhânehu ve Teâlâ şöyle buyurmaktadır:

“Andolsun ki biz, ‘Allah’a kulluk edin ve tağuttan sakının’ diye (emretmeleri için) her ümmete bir peygamber gönderdik.” (Nahl, 16/36)

Nereden başlamalıyız? Kur-an’ın, peygamberin başladığı yerden başlamalıyız. Din “lâ” diye başlıyor. Bizde lâ diyerek başlamalıyız.

İnançta lâ denmesi gerekenler var, ibadette, hukukta, hükümde, itaat anlayışında, ahlakta, lâ denilmesi gereken yerler var: Tümüne lâ diyoruz.

Allâh Subhânehu ve Teâlâ şöyle buyurmaktadır:

“O halde kim tağutu reddedip Allah’a iman ederse, işte o kopmayan sapasağlam kulpa yapışmıştır.” (Bakara, 2/256)

İllallâh’tan önce lâ diyor, imandan önce tağuta küfrediyor, onu inkâr ve reddediyoruz.

Her çeşit tağuta, her gruptaki bel’amlara, her kesimden Karun’lara, her görevdeki Hâmânlara lâ diye karşı çıkıyoruz.

Tüm putlara ve sahte ilahlara hayır diyoruz.

Allah’ın dinine karşı savaşan rejimlere lâ kılıcını çekiyoruz.

Resmi ideolojinin ücretli kölelerine “durun, bu cadde çıkmaz sokak” diye haykırıyoruz.

Cahili sermayeye, cahili eğitim kurumlarına karşı çıkıyoruz.

Cahili törenlere, cahili saygı duruşlarına, cahiliye bayramlarına lâ diye tavır alıyoruz.

Her çeşit cahiliye inançlarına, yaşantı ve ahlakına lâ adlı isyan bayrağı çekiyoruz.

Putperestlere, put ziyaretçilerine lâ yumruğunu vuruyoruz.

Irkçılara, ulusçuluk yapanlara lâ diye itiraz ediyoruz.

İrtica çığırtkanı İslam düşmanlarına lâ sopasını gösteriyoruz.

Laiklik dini mensuplarını lâ süpürgesiyle temizliyoruz.

Kâfirleri dost ve veli kabul edenleri, hor görülmesi gereken gâvurları hoş görenleri hoş görmüyor, şerlerinden Allah’a sığınıyoruz.

Tüm müstekbirlere, hizbuşşeytanlara lâ darbesiyle yükleniyoruz.

Atalar dinini, cahili örf ve adetleri lâ diye kestirip atıyoruz.

Her çeşit ideolojiye, kapitalizme, komünizme, laisizme, kemalizme lâ diye avazımız çıktığı kadar bağırıyoruz.

İllallah için lâ, O’nu kabul için red, O’na itaat için O’na karşı çıkanlara isyan.

İsyanınız kâfirlere, zalimlere ve hevanıza; itaatiniz Rabbinize olsun!

Hâtime: 

Hamd âlemlerin rabbi olan Allâh’a mahsustur. Salât ve selâm yaratılmışların en hayırlısı Muhammed sallallâhu aleyhi ve sellem’in, âlinin ve ashabının üzerine olsun.

Yardım ve başarı, izzet ve şeref Allâh’tandır.

O, her şeyin en iyisini bilendir.

Muvahhid Kullara Selâm Olsun.

Polat Akyol.

KAYNAK:

TEVHÎD AKÎDESİ
KUR’AN VE SAHİH SÜNNET
( Lâ Manıfestosu başlıklı yazı Polat Akyol tarafından 2.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.