ETKİLENDİM

Etkilendim doğrudur; müptela bir keş gencecik bedenine...
Etkilendim anladım; teninde gezinirim nefesimle...
Etkilendim biliyorum; Seyrüseferde kurarım iktidarı ulaşılmamış yerlerine...
Etkilendim diyorum; kelimeler dökülünce dilimde sürtünürken seninkine...
Etkilendim istiyorum; ardından dalarken derin ışıksız bir zifire... 
Etkilendim tutuyorum; tespih gibi onlarca ah çekiyorum ıssız gecede dimdik dururken nöbetine...

Etkilendim giriyorum; her gece demir yatakta, taş yastıkta, apansız bir zulme
Etkilendim çekiyorum zindan vücudunda, firari bir mahpus, git gel üç arşın, deli bir işkence
Etkilendim titriyorum; boşalınca yaşlar sulanınca tuzlu yanaklar ateşiyle buhar olur dökülmeden yere.
Etkilendim takılıyorum; bir kere de şarjörüne silahında patlamış mermisi tam isabet hedefine.
Etkilendim veriyorum; kendimi ellerine , teslimim gözlerine, kurtuluş yok sürgün ebediyete...


( Etkilendim başlıklı yazı AHDE VEFA tarafından 12.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.