1 Jon İle Saçma Sapan Felsefik Sohbetler 1

Patron.

evet jon.

Bir çok sorunun nedenini insan olmanın gereksimlerine bağlıyorsun.

Çünkü öyle...

Peki nedir? insan olmanın gereksimleri

Güzel soru jon açıklayabileceğimden pek emin olmamakla birlikte yinede anlatmaya çalışacağım.

Bak hatta başladım bile

Nasıl?

Yapabileceğimden emin olmadığım bir şeyi yine de deniyorum.

Neden?

Soruları yüklemiyle neden sormuyorsun jon!

Pardon! bu neden bir gereksinim olsun ki?

Bak şimdi daha ateşli bir tartışma

Devam edeyim savaşmak jon, kılıçla veya tüpekle değil, hayatın ta kendisiyle bir savaş...

Peki bu savaş nerede gerçekleşiyor toprakla suda mı(gülerek)

(Güler) hayır jon kafanın içinde

Ney!!!

Doğru duydun.

Ama patron kafamızın içinde kendimizle savaşmazmıyız

Hayır biz öyle sanarız İki kişilikli olabiliriz jon ama ikiside aynı düşünür bu yüzden hiç tartışma çıkmaz. O senin kafanın içinde cirit atan varya

Evet

İşte o hayatın ta kendisi

O zaman yenmek daha kolay olmaz mı?

Hayır jon eğer kazanma ihtimalin olsaydı savaşların en zoru orda olurdu.

Kazanma ihtimalim olsaydı da ne demek

Asla yenemezsin demek.

Yani onunla savaşmak aptalca.

Hayır değil.

Eee...

Sadece yenilmez.

Neden?

Bunu daha sonra anlatırım.

Olur. yenilmezse ne yapmak gerek

Kafanın içinden çık jon


( Jon İle Saçma Sapan Felsefik Sohbetler 1 başlıklı yazı Sanater tarafından 21.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.