Patron! ne düşünüyorum biliyor musun? Eğer uzaylılar varsa kesinlikle senin beynine bir çip takmışlardır.

Neden öyle düşündün?

Çünkü gezegende ki her fikre karşısın.

Demek ki jon... gezegende hiç iyi fikir yokmuş.

Saçmalık.

Ayrıca uzaylılar olmadığı için böyle şeyleri düşünmeye vakit ayırma.

Bunu neye dayanarak söyledin.

Çünkü insanlar var olduklarına inanıyor.

Sırf insanların inandıkları şeylerden bunun doğru olduğunu çıkarman inanılmaz! yine aynı şeyi yapıyorsun, karşı çıkıyorsun.

Bu çıkarımı yapabilirim

Nasıl mümkün olabilir

Bak şimdi jon bir TV programının izleyicilerinin özelliklerini TV programınından yada izleyicilerinden programın özelliklerini çıkarmıştım.

Hiç yanlışım var mıydı?

Hayır ama ne alaka?

Çok alaka mesela ne demiştik eve giderken kaldırımda uyuyan çocuğu görüp oralı bile olmuyorlar ama tv'nin başına geçince bir yarışmacı için ağlıyorlar. Haksız mıyım?

Hayır çok doğru dedin.

Nalet olsun! tabiki de haklıyım.

Anlamıyorum bunu neden yapıyorlar patron?

Çok basit jon çünkü onlar için doğru yada yanlış diye bir şey yok.

sadece popüler fikirler var.

( Jon İle Saçma Sapan Felsefik Sohbetler 3 başlıklı yazı Sanater tarafından 21.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.