Bir şey demek için çekilirken emek, beğenmemek iyi değil demek suskun beklemek içine girmemek bir şey dememek galiba hattı zatında boş ver mi demek?

 Hayatı idame - bazı notlar - Outdoor Zamanı


Bir şey desen ya da az gülümsesen deli diyecekler, bilmeyecekler, gülümseten Rabbim gül dediğini, bu dünya içinde sana öğrettiğim ile bir şey de dediğini, öğrettiğini eğittiğini, söyle dediğini.
 
Suskunluk gibi susma diyen Rabbim dil vermiş söyle diye bu bize değil mi çok güzel bir hediye? Beklemek ne diye? Denk düşmek varken sevk etmek dururken, demekten çekinme ey dilim gönlüm sen söyle az gülümse deli desinler, sadece gülmeyi bilsinler sadece gülsünler yeter.
 
Bir şey demek için çekilirken emek, beğenmemek iyi değil demek suskun beklemek içine girmemek bir şey dememek galiba hattı zatında boş ver mi demek? Gerekli değil mi demek, görmemek mi gerek demek, az da sorgulamak gerek, görmek gerek bilerek hissederek, yoksa kendine yazık etmek yalnızlığı davet etmek avarelik demek.
 
Söylem olsun gözlem olsun, ne olursa olsun bizi bulunca içimiz hoş olsun, hoş değilse birkaç satırla içi dolu olsun, gir içine senin olsun, benim değil bizim olsun, açan gül olsun.
Yaklaşım olsun kaçış olmasın, bakış açısı olsun yakış olmasın solmasın. Tematik şematik olsun, terk etmelik olmasın, etkileşim olsun yetkimle yetkileşim kalkmamazlık yerleşim olmasın, yer dünya arz bizim değil yanlışımız olmasın, ağlayan olmasın dünya arz gülenlerle dolsun, etkileşim olsun etkili sözler etkisizliği silsin gönüller etkili sözlerle dolsun.
 
Prensip analiz olsun valiz olmasın.
Kesim olmasın birleşim herkes kardeşim olsun, zaten kardeşiz bu söylemimiz olsun.
Tanınamayanlar yakınmalar olmasın, yakınmaya varmayalım, tanımayla anlamaya koşalım anlayalım saralım yoksa yalnız mı kalalım?
 
Gülüşüyle varlığımızı idame etmek için, yalnızlığı hakeme danışalım hakem anlamazsa danışalım gönül ile kaleme. Kalem der söyle birkaç kelam ver her önüne gelene selam, gelirse bizimdir devam edelim gelmezse yine de verelim selam.
 
İnsanın doğası tarafıdır, anlatımıdır dil ile canıdır, taraf olunca raf, düzelim sözleri olmayalım karşı taraf, ne anlatıyor her paragraf, yok korkma demiyor çek ah, güzel yatınca güzel sözlerle ne güzel oluyor geliyor sabah, az ara vereyim okuyun paragraf paragraf, ettiysem gaf bana aittir bunca laf. Selamlarımla.
 
Mehmet Aluç 
( Bir Şey Demek İçin Çekilirken Emek başlıklı yazı kul mehmet tarafından 4.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.