Düşlerimle Hasbihal Ederim 1

 

Düşlere kucak açmayı severim her zaman yerleri yanımda vardır, düşlerin mevsimi hep bahardır gönül sarayımda konuk eder yumuşacık minder üzerinde oturtarak rahat etmelerini sağlarım, çünkü bunu hak fazlasıyla ediyorlar, çünkü ben onlara kucak açmadan aynı karşılamayı onlar yapıyor ve beni mahcup ediyorlar. İhya etmek içlerinde var gerçekten ihya etmek nedir onlardan öğrendim. Karşılıklı kucaklaşmalardan sonra birbirimizden kopmamız çok zor oluyor beraberce oturuyor karşılıklı muhabbetler ediyoruz ben ona soruyorum.

-Şiirlerimi o beni terk ederek gidene aşkla yazıyorum acaba hatamı ediyorum? Diye o ise bana

-O şimdi dünyanın bir ucundan kalkıp sana gelseydi muhakkak gelirdi, sen sevmeye devam et, gönül sarayını yıkma süsleyerek bekle fırsatını bulduğunda koşarak gelecek. Gelmezse de bu gönül sarayındaki güzelliği belki Mevla’n görecek bunu senden sabırla kurmanı istiyordur, bununla son nefesinde Rabbine giderken görevini yapmış gidersin, gönlünde ne var Rabbin zaten ona bakar, sıkıntı varsa sıkıntı yok.

Bir ferahlıyorum ne siz sorun nede anlatmam için binlerce kelimeleri yazmayayım o derece anlayın.

 

Neden ağlıyorum sızlanıyorum böyle

Mevla’m layık görmüş bu seven gönle

Canan bekler onu güzel karşıla durma

Bak geliyor görmezsen de bu gözle

Ona ait yeri ateşe dumana sen verme

 

Soruyorum düşlerime.

-Peki, o giden kadir kıymet bilmeyen ne yapacak?

 

Susmuş duruyor sanki karşımda

Gözleri mahcup bakar bakışımda

Bir dokunsam ağlayacak gibi

Koşarak gelip duracak mı karşımda

 

-O zaten şimdi pişmandır dönerse sana anlatır, dönmezse de o pişmanlıkla son nefesini verir o haliyle Mevla zaten biliyor, ahirette kavuşursunuz belki sınavınız budur Mevla bilir siz bilemezsiniz. Sen şimdi benim gibi sevse özlese deme o senden fazla şimdi seviyor özlüyor gelmek için kanat takmanın peşinde kendini parçalıyor…


Bak şimdide üzülüyorum, koşarak varmak üzülmesin istiyorum. En çok düşlerimi benimle konuşmasını seviyorum, belki delice gelecek e seven az delidir aşk aklı baştan alarak tarumar ediyor ondandır,siz sevmelerle kalın deli desinler, cennet bahçesinde gezinin sizi kıskanacaklar peşinizden gelecekler, emin olun, vesselam, selamlarımla.

Mehmet Aluç

Devam edecek İnşallah

 


( Düşlerimle Hasbihal Ederim 1 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 18.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.