….mektubuma geçenlerde cereyan eden Paris saldırısı ile başlamak biraz tuhaf olacak ama beni rahatsız eden bu konuyu seninle paylaşmak istedim babacığım , tam bir tiyatro sanki teröristler elini kolunu sallaya sallaya saldırı yapıyorlar her zaman kalabalık olan sokak o saatte sakin sessiz , teröre hazır hale getirtilmiş tüm ayrıntılar,maksat dikkatleri öfkeleri ve nefretleri Müslüman insanların üzerine çekmek çünkü peygamber aleyhine karikatürler bilinçli olarak yayınlayan dergiye saldırı ancak Müslümanlardan gelir algısı zaten hazır,ve fransa Avrupa ülkeleri saldırıda ölen insanlar için ayakta, Batılı devletlerin tavrı bu, kendilerine olduğu zaman ne çok acı keder ve kabul edilemez gördükleri terörü, aylarca hatta yıllarca ortadoğu’da , Afrika içlerinde ve uzak doğuda İslam coğrafyası için olunca hiç oralı olmayışları , sorumsuzca davranışları hatta örtülü olarak terörü İslam ülkelerinde desteklemeleri ve her türlü istihbari yardımı yaptıkları düşündürücü değil mi ? ,canım ülkemizde Ankara’da yapılan terör saldırısı hakkında bizim Fransa için gösterdiğimiz teröre lanet ve üzüntü kadar Avrupa ülkelerinden aynı düzeyde içtenlik görmeyişimiz manidar değil mi ? , mesela yanı başımızda sivil halk , Esed’in devlet terörü ve diğer terör örgütleriyle suriye’de sivil masum halk katledilmekte ama Batı ülkeleri imha edilen katledilen bu insanlar için çok duyarsız ve umursamaz tavır içindeler, ne suriye devletine laf ediyorlar ne de terör gruplarına bir iki kuru demeçle geçiştiriyorlar bir anlamda top çeviriyorlar (tabi kendi destekledikleri terör gruplarına değil ama bu zülme karşı çıkan savunma yapan muhalif gruplara ileri geri konuşuyorlar), İsrail filistinde her gün işgalci her gün terör estiriyor, ama batılılar için ölenler , acı çekenler Müslüman olduktan sonra bir kıymeti yok hükmünde, neredeyse Yahudi ve hristiyan değilse ölenler önemsiz ve kıymetsizdirler, yani paris’te terörde canını kaybedenler insan , diğerleri insan değil öyle mi ? , işte bu çifte standarda çok canım yanıyor babacığım , coğrafyası rengi mezhebi meşrebi ne olursa olsun hepsi insan oysa , terörün dini imanı yoktur nereden gelirse gelsin lanetlenmelidir , işte böyle bir durum var ortada diyorum , terör konusu dünyada böyle iken aslında sevgisizliğin günümüzde tüm dünyayı sardığı, insanların birbirlerine gittikçe daha da yabancılaştığı bir hayatın içinde olduğumuza şahit oluyoruz her geçen gün maalesef , acı fakat çok açık bir gerçek şu ki ,cadde ve sokaklarda insanlar göz göze gelmiyor hatta birbirinin yüzüne bile bakmıyor, sevgi insanların ellerinden alınmış gibi ,sevgisizlik tüm katılığı ile sürmekte, bu durum , insanın ruhunun alınmış olması ne ise öyle bir durum işte , çevremizde soğuk ve donuk yüzlere rastlıyoruz kendi insanımızı bazen tanıyamaz oluyorum , günümüzde gençler de mutlu değiller; çoğu mutluluk taklidi yapıyor,evde, okulda, iş hayatında gençler sürekli sorunlar yaşıyorlar,birçoğu sevgisizlikten artık yılmış durumda , neyse ya musti yine ağır konular açmayalım , öğretmenliğe geçtikten sonra sosyal kültürel hayatın içinde olan insan merkezli tüm konularla ilgilenir oldum , sana bu mektupta belki bu yüzden magazin haberleri aktarmayacağım , öğrencilerimi seviyorum onlarla geçirdiğim zamanlar bana yorgunluk yaşatsa da her biri değer ve kıymette , sevgiyle yaklaşıldığında hem kendim hem çevremde olup bitenler daha hazmedilir olmakta , çünkü biliyorum ki sevgi yitirdiğinde, insanın içinde korkunç bir boşluk meydana gelir ve artık yitirilenlerin yerini sıkıntı, azap, korku, gerginlik, kuşku ve panik alır,bu acıdan kurtulmak için de birçok insan ya uyuşturucu ya da aklı örten, insan bedenine ve ruhuna zarar veren tehlikeli maddeler kullanmaya başlar,tabi sonuç da çok kötü olur ( sağlıkçıyım ya babacık başladım yine di mi ..))) , sen magazin haberlerini de takip edersin ,neyse hadi bir kaç gösterişsiz magazin haberi olsun vereyim bari , “Güneşin Kızları” nın güzel oyuncusu Hande Erçel, diziyle birlikte tavan yapmış, müzik piyasasında adeta can çekişen Aşkın Nur Yengi , ya botoks haberleri ile ya da mini konser haberleri ile gündeme geliyor, Gökhan Türkmen hayal kırıklığı yaşatmaya devam ediyor “Sesi Çok Güzel” yarışmasında da jüri üyeliği yapan Türkmen’in televizyon kariyeri başlamadan bitmiş, ismini-markasını iyi yönetemeyince çok çabuk unutulmuş..şimdilik bu kadar babam , hasretle ellerinden öpüyorum anneme kardeşime abime çokça selamlar.


26.03.2015
Mustafa kaya
( Mektup-16 başlıklı yazı cirik tarafından 10.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.