...bugün Ramazan ayının 28. günü , medyada görüp basında okuduğum zaman üzülür sonra da gözleri nereye bakıyor bu adamların da önündeki çukura düşüyorlar veya nasıl oluyorda bile bile düşüyorlar kazılan yerlere derdim , nihayet ben de düştüm de işin aslını kavradım , boşuna düşmüyorlar mış insanlar , nasıl mı ? bugün güle oynaya yürüyüşe çıkmıştım her şey yolundaydı ve attığım her adımda verdiğim kiloları düşünüyor mutlu oluyordum , şehirde yol kazı çalışması var elektrik direkleri yer altına çekilecek …vb, yürüyüşümün orta yerinde kazı çalışmasının bir yerinde atlamak suretiyle karşıya geçeceğim düşüncesiyle kiloma yaşıma bakmadan vaziyet aldım , hooppp atlıyorum o da ne ! karşıya değil de çukurun dibine uçuyorum , karizma sıfır durum fena , dar olan çukua ikiye katlanmış olarak düşüyorum iyi mi ! atladığım karşı tarafa bastığım taşın altı boş olduğundan haliyle boşluğa pike yapmış oldum , anlık saniye bir hal , kazıyı yapan kepçeci , bir iki işçi başlarındaki sorumlu önce endişe ile baktılar ne oluyor diye , sonra karizma fazla çizilmesin diye düştüğüm yerden kalkıp boyuma yakın kazı çukuru boyunca yürümeye başlıyorum , ‘ abi ne diye atlıyorsun başına iç açıyorsun böyle ..’ diyen işçilere cevap vermiyorum zaten onlar da ilgilenmedi benimle oralı olmadılar ,  neyse kazı yeri çukurundan kendi çabamla çıktım bir şey olmamış gibi yürürken bir yandan da üstümü başımı temizliyordum , çukura düştüğümde aklım cep telefonundaydı acaba kırıldı mı diye endişe etmiştim( kahretsin ! sağlığımdan , kırık dökük çatlak çıkık olabilecek halimi değil de akıllı telimi düşünmek bu nasıl bir mahkumiyet nasıl bir efendi köle vaziyetidir ,kendimden çok makine efendiyi düşünmek inanılır gibi değil ,doğrusu tartışılmalı burası ) , arka sağ cepte olan cep telefonumu kontrol ettim hemen ,evet sağ salimdi kırık çıkık bir arıza söz konusu değildi , bir müddet sonra sağ kol dirseğimin sızladığını kaldırıp baktığımda boydan boya çizildiği kanadığını görecektim , sağ elim avuç içi ve serçe parmağım tuhaftı ,hem yürüyor hem kendimi kontrol ediyorum bilincim , gözüm kulağım aklım gözlerim kalbim duygularım sukünet veya panik durum …vb hepsi iyi elhamdulillah , dirsekten itibaren kanayan yerlerimi temizledim pantolon tişört toz toprak silkeledim yüzüm gözüm vaziyet çizik mizik yok , açık bir eczane bulamadım ki pansuman yapmalarını isteyeyim çok dükkan kapalı az insan dışarıda , yürüyüşümü kısa kesip eve dönüyorum , kazılan kazı çukuruna düştüm ben dedim kimse duymadı beni , kızım elektrik süpürgesiyle söylene söylene evi tamizliyor , hanım hatim okuması içinde baktım yalnızım baktım başarabilirim kendi kendime yeterim dedim , önce abdest aldım sakinleştim daha iyiyim , ağrım sızım kanayan yaram da sakin o halde hiçbir şey olmamış gibi evdeyim , zaman sonra 25 lira alışveriş yapana indirim çamaşır tozu aldın mı diye soran eşime öğle namazı kılıp arabayla çıkacağım dedim tabi alacağım , kızım oradan akşama güllaç yapacağım hazır alır mısın baba dedi , tabi kızım ben de istiyorum iyi olur yaparsan..dedim , seni dün akşam incittim kalbini kırdım Allah’ta kırılan kalbinin duasını işitti bana şefkat tokadı attı uyarı atışı yaptı , özürdilerim kızım , ‘ ne diyon ya baba sen yaa..! hadi işim gücüm var duygu sömürüsü yapma afvetmiyorum seni , meşgul etme beni…’ , peki den başka ne diyebilirim ki , namaz sonrası araba ile çıkıyorum , dirseğim ve serçe parmağım ağrıyor olarak…



Mustafa kaya
11.05.2021
( Günlük başlıklı yazı cirik tarafından 11.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.