''Dünyaya rezil oldular: Nasıl bir F-35'i kaybedebilirsiniz? ABD ordusunun dün bulunması için halktan yardım istediği F-35 bulundu. Uçağın kaybolması eleştiri yağmuruna tutulurken F-35'lerin teknik arızaları tekrar gündeme geldi.'' BASINDAN


Yine Hızır gibi hızlı hareket ederek uçağı kaybeden pilota ulaşıp röportaj yaptık...


- Sayın pilot sayın pilot

- Buyurun efendim o sayın pilot benim.

- Uçağınızla birlikte kaybolmuşsunuz.

- Yok, yok ben kaybolmadım bakın karşınızdayım uçağım kayboldu.

- Nasıl kayboldu?

- Kaybolamadı da düştü işte anlayın.

- Siz de atlayıp kurtuldunuz o zaman.

- Yok ben öldüm de sonra kendi kendime masaj yapıp dirildim karşınıza öyle geldim. Ne diyorsun kardeşim işte karşınızdayım demek ki kurtulmuşum...

- Halktan yardım istemişler düşen uçağın bulunması için.

- Evet istediler ne olmuş?

- Hem de numara vermişler ''Alo Uçak'' diye...

- Bulan arasın cepten diye...

- Hangi numara bu ?

- Alo Uçak 98700002389756

- Çok da uzunmuş numara.

- Kısa olur mu kardeşim bu gizli numara zaten.

- Bulduk diye ararsak ödül mödülde var mı bulana?

- Bilemem artık onu Baydın Dayıya sormak lazım.

- Nasıl ya oda konuşmaktan cümle kurmaktan aciz.

- Olsun o konuşamasa da yanında ki cevap verir size.

- Haaaa öyle diyorsunuz...

- Evettttt...

- Yoksa durun bakayım ''Şeytan aldı götürdü satamadan getirdi.'' diye mi arasak...

- Bulunda kardeşim eninde sonunda, yoksa parasını da sen düşürdün kaybettin diye bana ödetirler... Zaten ödeteceklerde...

- Doksan yüz sene de ödersiniz artık parasını...

- Deme be o kadar sürer mi?

- Daha fazla bile sürer benden söylemesi...

- ...ohu yedik desene...

( Nasıl Kaybettik başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.09.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.