Bir şüşə pivə eşliğinde yazıyorum bunları. Arkadaşlarım, dostlarım... Bu iki gün benim için özeldi. Kendimi hatırladım. Hayallerimi, hedeflerimi hatırladım. Kendimi tanıtmayı hiç beceremem; zevklerime, duygularıma, düşüncelerime sahip çıkamam. Ama işte anlatayım kendimi size. Sude ben. Ölmekten ve unutulmaktan korkuyorum. Pek sosyal kelebek sayılmam. Bu yüzden de çalışıyorum. Çok çalışıyorum ki cenazemde beni seven biri olmasa bile saygı duyanlar buluşsun. İyi biri olmaya çalışıyorum. Her anlamda. Bir işe yarayayım istiyorum şu hayatta. Tıbbiyeliyim. Cerrahi istiyorum. İnsanların hayatına bir şekilde dokunabilmek istiyorum. Ya beynini açarak ya da belki bu karalamalarımla. Aldığım nefesin bir anlamı olsun istiyorum. Kanıtlamak istiyorum. Değerli olduğumu kanıtlamak. Önce kendime. Başaramadım hâlâ çünkü buna inanmayı. Ne zaman beceririm bu dediklerimi bilmiyorum ama elbet olacak. Bir gün başaracağım kendimin en iyi hali olmayı, hatırlanmayı hak edeceğim. 
( Merhaba başlıklı yazı sudde tarafından 25.09.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.