Ben Senden Önce Hiç Ölmedim Ki...
Ben Senden Önce Hiç Ölmedim ki...
Ben yeni öğrendim. Hayatın böyle bir şey olduğunu. Hani yaşıyor muyum yoksa ölümüyüm? Farkı yok, güneş doğmuş mu, batmış mı? İçim dışımda, berbat bir şey bu. Hiç kimse, hiç bir şey, dermanı yok bu ıssızlığın. Ben yeni öğrendim. Yemenin içmenin zehir olduğunu. Nereden bileyim ki? Ben senden önce... hiç ölmedim ki... Ben yeni öğrendim. Nefes alamamanın ne olduğunu. Koskoca bir yumruğun boğazına gelip tıkanmasını. Ben yeni öğrendim. En ufak bir şey de ağlamasını. Hiç bir şeyin umurumda olamamasını. Kalbin beyne takıntısını. Nereden bileyim ki? Ben senden önce... hiç ölmedim ki. Sadece şarkılarda olur sanırdım. Sadece şiirlerde yazılır, ayrılıklar. Sadece filmlerde olur, sonra barışırlar... Düşünmedim başıma geleceğini? Bu işin böyle biteceğini. Cesedin arkasından ruhunda gideceğini? Nereden bileyim ki? Ben senden önce... hiç ölmedim ki. Ben senden önce bilmiyordum, yaşamanın sadece nefes almak olmadığını. Bilmiyordum sensiz sabahlarda, güneşin doğmadığını. Bilmiyordum yaşamak tatsız tuzsuz bir şeymiş... Bilmiyordum sensiz olmazmış her şey... Çay demlesem tadı yok Yemek yesem iştah yok. Kalk ulan, boş ver, yaşa desem... Derman yok. Nereden bileyim ki? Ben senden önce hiç ölmedim ki. Aslında bu dört duvar ne kadarda darmış. Her tarafı haşere sarmış. Etrafımda ne kadar yavşak varmış. Aslında yolun başı bahar, Sonu hüsranmış... Ve mevsim son baharmış? Nereden bileyim ki? Ben senden önce hiç ölmedim... Hiç ölmedim ki...
( Ben Senden Önce Hiç Ölmedim Ki... başlıklı yazı ylmztzgl tarafından 20.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.