Başımız Sağ Olsun




YALNIZ BEN DEĞİL HER BİRİMİZ AMA HER BİRİMİZ YENİ GÜNE ÜMİTLE UYANIYORUZ.


Hayat kimse için kolay değil ama bu gün bir kere daha yaşadığımız bu büyük acının üstüne söyleyecek hiç bir şey bulamıyorum bir o kadar içim için için kaynıyor.


Bizler için vatan uğruna canını hiçe sayan KAHRAMAN ASKERLERİMİZ CANLARI BİZLER İÇİN FEDA EDERKEN...

Biz ne yapıyoruz ya da ben ne yapıyorum?

BAŞIN SAĞ OLSUN GÜZEL ÜLKEM

BAŞIMIZ SAĞ OLSUN.

AN İTİBARİ İLE ONLARIN YERİNE ÖLMEYİ İSTERDİM İÇİN İÇİN.

ONLAR ÖLDÜ ASLINDA ÖLMEDİ ÇÜNKÜ CENNETTİR MEKANLARI.

TARİFSİZ BİR ACI VE AN İTİBARİ İLE HER ŞEY ÖNEMSİZ.

RAHAT UYU ŞEHİDİM.

RAHAT UYU SEVGİLİ ATATÜRK.

BİZİ ASKERİMİZİ MEMLEKETİMİ VATANIMI MİLLETİMİ KORU YÜCE RABBİM.



Tüm saygımla
( Başımız Sağ Olsun başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 1/13/2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.