O'nsuz Ne Yaparım Ben?...


Uyumak zor gurbet gecelerinde.
Yummak için zorladığım gözlerim kipil kipil.
Neler gelmiyor ki aklıma.
Yetmiş üçler,yetmiş sekizler,bin altı yüz yetmiş sekizler…
Peş peşe perşembeler,zıplatan,nara attıran,ağlatan,güldüren perşembeler. Kavuşturan,ayıran,başlatan,bitiren ve öldüren nihayet…
Kalktım,düğmeye bastım gecenin bir yarısı.
Işıdı dağınık,bekâr odam.
Parıldadı sefalet, arz-ı endâm etti rengârenk perişanlık.
Ve birden uzaklaştı perşembeler;kaçıştılar bir bir yetmiş üçler,yetmiş sekizler,bin altı yüz yetmiş sekizler…
Madenî bir ses yankılandı taş duvarlarda.
Ve bir duman kıvrıldı alnımı yalayarak.
Parmaklarımın arasında bembeyaz teni, aşk ateşiyle titriyorken,kan çanağı gözleri duman dumandı can yoldaşımın.
Dudaklarım ne zaman dokunsa dudaklarına,ateşli bir aşkla sarmaş dolaş olurduk.
Dört duvar şahitti yandığına benim için,perdeler şahitti,kilim şahitti...
Otuz beş yıllık aşkımdı o benim.
Dostumdu,arkadaşımdı,derdimi alandı,paylaşandı yalnızlığımı.
Bugünlerde beni ayırmak istiyorlar ondan.
Oysa ben O’nsuz ne yapar,nasıl yaşarım bu kahrolası dünyada?..


Ahmet KÖKEN
( Sayıklamalar 1 başlıklı yazı ahmet-koken tarafından 2.05.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu