YALNIZLIK

Ve…
Yalnızlık ölümdür dediler.
Hayır,yalnızlık kurtuluştur,yalnızlık yaşamanın ta kendisidir,yalnızlık hayattır; yaşamaktır yalnızlık,mutluluktur.
Selâm yalnızlığa,selâm yalnızlığın ıstırap veren saadetine.
Binbir hayâlle yaşanan yalnız geceler..
Dört duvar, perdeler…
En kötüsü, ulaşılmaz türlü masalların renk renk resimleştiği; yolları, evleri, dereleri, köprüleri, bahçeleri olan öz ülkem mesabesinde gördüğüm tavan.. tavan..
Gecenin derin sessizliğinde, köpek havlamalarından başka beni dış dünyaya bağlayacak hiçbir oluş yok.
Kendi dünyamın geniş atmosferi içinde, ilgi ve alakamın iç’e döndüğü şu anda, içimdeki seslerden başka seslere ses verme imkansızlığının idraki içindeyim.
Çevremdeki her şeyin nizamı değişebilir.
Ben kendimden başkalarıyla da yaşamak zorunda kalabilirim.
Hatta rüyalarım bile alışamadığım,alışmak istemediğim renklerle dolabilir.
Beni anlamıyorlar.
Varsın olsun.
Anlayamadıkları için gülenleri görüyorum bazen.
Kahroluyorum.
Bu bir mektup değil;bu,Tanrı’ya yazılmış bir şikayet dilekçesi.
O’ndan başka kimsenin haberi olsun istemedim yakarışımdan.
Sonra vaz geçtim birden.
Meğer ben deliymişim…
Sahtekârlığın ve anlayışsızlığın kucağında akıllı yaşamaktansa;bildiğim ya da bilmek istediğim yalnızlığın kollarında çıldırmak yeğdir benim için...

Ahmet KÖKEN
( Sayıklamalar 3 başlıklı yazı ahmet-koken tarafından 25.05.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.