şimdiki günlerin geleceginden habersiz bir kız. yaşı henüz 13. il dışında,hiç bilmediği bir yerde, tek başına bir okulda okumak için çırpınacaktı. babası ile zar zor buldukları bir araçla sabahın en erken vaktinde yola çıkmışlardı. annesi kardeşleri ise evde kalmış hasret onun için başlamıştı. ne yaparsa yapsın çok güzel yerlere gelmek için çabalayacaktı. ilk olarak kendi  memleketini sonra da diğer ilin ilçelerinden sonra okulunu bulan o kız her şey için hem mutlu hem de evi geride bıraktığı için çok üzgündü. sonra okul kıyafetlerini aldıktan sonra az kalan parasıyla nasıl yetineceğini düşünüyordu. o sırada babası ile ayrılık vakti gelmişti. artık bu yabancı ilde yabancı yurtta yabancı biri olarak yaşamaya alışacaktı. babası gitmeden önce kızının bir isteği olup olmadıgını sordu. kızın söyleyeceği çok şey vardı. evini,kardeşlerini,eski okulunu ve memleketini...oysa kız o sıra sadece tek bir şey söyleyebildi:dondurma...
( Dondurma başlıklı yazı fatma--yilmaz- tarafından 4.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.