"Yürüyorum... Yağmur yağmasına rağmen kalabalık olan, eskimiş kaldırımlarıyla sokağa farklı bir hava katan bu güzel şehirde. Yol kenarındaki su birikintisine dalıyor gözlerim. Bir kız çocuğu görüyorum; kaldırımın kenarında, yağmurdan ıslanmış tir tir titreyen yavru kediyi kucaklamaya çalışan. Çıkarıyor montunu, kediyi sarıyor, kendi hiç ıslanmayacakmış gibi... Gözlerinde bir hüzün var, belli belirsiz. Belki korkuyor içinde yağan yağmurların ardından gökküşağını göremez diye. Kaldırıyor başını, kalabalığın arasında gözleri gözlerimle buluşunca hafif bir gülümseme oluşuyor yüzünde. Yanımdan hızla geçen arabanın beni sırılsıklam edişiyle geliyorum kendime. Bakıyorum insanlara, yağmurun arkasında bıraktığı mis kokulu sokağa... Kız çocuğunu su birikintisinde bırakıp devam ediyorum yoluma..."
( Islak Ayak İzleri başlıklı yazı Ruh-unâzenîn tarafından 16.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.