1 Martılar
Denizin çılgın dalgalarına keskin çıglıklarla bağıran martılar,rotasız uçuşlarıyla bizden birşeyler istercesine vapurumuza dalıp dalıp yükseliyorlardı.vapurun kenarındaki banklara oturan yolcuların gözleri değişik duygularla ,martıların çekişmeli gayretlerine odaklanmış durumdaydı.Kimisi gevrek simitlerini lokma lokma edip martıların gagalarına bağışlarken,kimisi doyumsuz seyretmenin tesirinde sessiz sessiz onları seyretmeyi tercih ediyordu.Üsküdar bütün güzelliğiyle karşı kıyıdan, ayrılışımızı izlerken,Galata köprüsü yorgun bedeniyle gitikçe belirginleşiyordu......

martılar,
çobansız sevdalar,
beyaz beyaz hülyalar!
yolcuyum,
döndürmeyin yolumdan;
ruhumla,bedenimle.
gelişiniz uzaklaştırıyor beni benden,
sualsız ,sorgusuz.
martılar!güzel martılar!
..........................

abdulhalim eken

11/05/2010
diyarbakır
( Martılar başlıklı yazı abdulhakim-e tarafından 11.05.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.