Öncelikle herkese iyi çalışmalar.Bugün karşılaştığım ve komik gibi görünse de aslında vahim bir duruma şahitlik eden bir olayı sizlerle paylaşmak istedim.
   Öğrenciyiz malum sabahları otobüsle okula gidip geliyoruz.Sabah otobüste para toplamakta olan görevli ve bir öğrenci arkadaşımız arasında geçen diyaloğu anlatarak konuyu anlatmak istiyorum kısaca;
Görevli sırayla tüm öğrencilerden para toplarken bir öğrenci arkadaş o sırada kitap okumakla meşguldu ve dolayısıyla görevliyi biraz geç farketti.Bunun üstüne biraz alaycı tavırla görevli:
"Bırak hadi şu kitabı okulda ne yapıyorsun koca gün okursun işte şimdi parayı alayım" şeklinde bir konuşma yaptı.Tabi bunun üstüne tüm otobüs kahkaha atarak gülse de bence ortada çok vahim bir durum var...
Ülkemizin bu tür kitap okuyan bir nesile ihtiyacı varken bu tür olaylar yaşanması pek iç açıcı değil bana göre.Bu tür olaylar yerine hiçbirşey demeden öğrenci psikolojisini bozmadan öğrenciye yaklaşmak onunla diyalog kurmak çok daha iyi olacaktır bana göre.Böyle olaylar toplumumuzda ne kadar sıklıkta yaşanıyor bilemem ama birçoğumuza komik gibi görünen bu tür şeyler toplumumuzdaki bir eksikliği apaçık ortaya koymakta...
  Yazımı tüm okuyanlara teşekkür ederek ve herkese iyi çalışmalar dileyerek sonlandırmak istiyorum.Şimdiden yapacağınız yorumlar veya eleştiriler için teşekkür ederim                                                
( Öğrenci başlıklı yazı serhat-bora tarafından 25.10.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu