dünya biz uzakları görmiyelim diye yuvarlak yapılmış
Telefon çalmadığında, aramayan benimdir."
Hayatta en zoru, birinin seni sevmesine izin verecek cesarete sahip olmaktır."
"Bazen doğru olanı yapmak için, en çok istediklerimizden vazgeçmemiz gerekir. Hayallerimizden bile." (örümcek adam)

"Aptalca hayaller peşinde koşmayan bir kalp gösterin, ben de size mutlu bir insan göstereyim.'' (Ölü Ozanlar Derneği)
Kalbin kırılabilir ya da dünyanın en güzel aşkını yaşayabilirsin. Ama denemediğin sürece, asla bilemeyeceksin." (Aşk Çeşmesi)
Birine karar vermek, diğerini kaybetmektir." (O Kadın)
Gözlerimizin rengi aynı olmasa da, gözyaşlarımızın rengi birdir." (Aşk Geliyorum Demez)
"Hiç kapıldın mı o hisse, gitmek istersin hani, ama aynı zamanda da kalmak gelir içinden." (Kadın Kokusu)
"- Sana iki kelimelik, sonunu bilmediğim bir hikaye anlatayım mı?"
 " - Evet."
 " -Seni Seviyorum." (Kazablanka)
Bazen en uzun yolculuk iki insan arasındaki mesafedir." (Duvak)

Bazen üzüntüler, gözyaşlarının uzanamayacağı kadar derindedir." (Bizi Ayıran Nehir)
''Hayat aldığınız nefeslerin toplamı değil, nefesinizi kesen anların toplamıdır.'' (Aşk Doktoru)
beğendiğiniz bedenlere, hayalinizdeki ruhları koyup, aşk sanıyorsunuz." (Othello)
Şiddetle başlayan hazlar, şiddetle son bulurlar. Ölümleri olur zaferleri. Öpüşürken yok olan ateşle barut gibi." (Romeo ve Juliet)

Eğer hepimiz yalnızsak, aynı zamanda hep beraberiz de." (Not: Seni Seviyorum)
Yarım yaşandı her şey. O kadar yarım yaşandı ki, bitti bile diyemiyorum. Hiç başlamadı ki bitsin." (O Kadın)
"Herkesin bir zaman makinesi vardır. Bizi geçmişe götürenleri anılarımız, geleceğe götürenleri ise umutlarımızdır." (Zaman Makinesi)
İnsan, kalbinin içinde mantık arayan avanaktır." (Neredesin be birader?)
Bir erkek kadının gözlerine baktığında, başka bir kadın görüyorsa, kadın bunu anlar." (Not Defteri)
“İnsan sevdiğini öldürür diye bir söz vardır ya. Aslında bakın, insanı öldüren hep sevdiğidir." (Dövüş Kulübü)
Belki de mutluluk sadece kovalayabildiğimiz bir şeydir. Belki de onu asla yakalayamayacağız." (Umudunu Kaybetme)
Geçmiş, bazen hatırlamak istediğin gibidir." (Mustafa Hakkında Herşey
Birlikte olamayacaksak, tanrı neden karşılaşmamızı istedi?" (Melekler Şehri)
Onu unutmam gerektiğini, bir türlü unutamıyorum." (Akıl Defteri)
Birbirimiz için yanlış kişiler olduğumuzu söyleme. Biz başka hiç kimse için doğru kişiler değiliz." (Buz Üstünde Aşk)
Gerektiği zaman ağlamaktan çekinme. Gözyaşları senin söyleyemediklerini söylemek içindir.'' (Kayıp Nişanlı)
 Eğer sevdiğimiz kişiler bizlerden çalınmışsa, onları uzun yaşatmanın yolu, onları sevmekten asla vazgeçmemektir. (Karga

"Kadınlar ve silahlar arasındaki fark nedir bilir misin? Kadınlara asla susturucu takamazsın." (Hepsini Vur)

Aşka tamamen teslim olana dek onun ne olduğunu asla bilemeyeceksin." (Ahmaklar Acele Eder)
"Parmak izlerimiz, dokunduğumuz hayatlardan silinmez." (Beni Unutma)
"Eğer seni sevdiğimi söylersem, sonsuza dek benim olur musun?" (Casper)
"Eğer aşk bir seçenek olsaydı, bu kadar keskin bir acıyı kim seçerdi?" (Genç Kız ve Kral)
Gerçekten verecek sevgim var ama verecek kimsem yok." (Manolya)
"Onu aklından attın, peki ya kalbinden?" (Sil Baştan)
''Ben senin hayatının bir bölümünde yer aldım ama sen benim hayatımın tamamıydın Holly.'' (Not: Seni Seviyorum)
Bir kadın, erkeğin gölgesinde yaşayamayacak kadar akıllı ama o gölgede dinlenmeyi bilecek kadar duygulu olmalıdır." (Romantik Komedi)
"İnsan, hayatının aşkını gördüğünde zaman dururmuş." (Büyük Balık)
Aptal gibi gözükmeye razı değilsen, aşık olmayı hak etmiyorsun demektir." (Aşk Gibi Bir Şey)
"Hayatta ne yaparsan yap önemsiz olacaktır. Ama senin yapman çok önemlidir, çünkü başka kimse yapmayacaktır." (Beni Unutma)
"Neden aşkın başladığı anı bilemeyiz de bittiği zamanı mutlaka biliriz?" (Los Angeles Hikayesi)
Gülersen, bütün dünya seninle birlikte güler. Ağlarsan tek başına ağlarsın.” (İhtiyar Delikanlı)
"O mükemmel değil. Sen de mükemmel değilsin. Asıl soru birbiriniz için mükemmel olup olmadığınız." (Can Dostum)

"Makyajına ve yüzündeki boyalarına güvenme. Yollar da güzeldir ama altından kanalizasyon geçer." (Yaralı Yüz)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

( Flimlerden Alıntılar başlıklı yazı Kuşdili tarafından 2.01.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.