TEŞEKKÜR EDERİM HOCAM...

Hayatı sizden öğrenince güzel oldu hayat,
Öğreten siz olunca, öğrendim bir sanat,
Hayatta en önemlisi hep sağlık, sıhhat,
Hayatı öğrettiğiniz için TEŞEKKÜR EDERİM...

Derslerim kötüye giderken el uzattınız,
Benim için nice çaba ve emek harcadınız,
Umudumu kaybetmemem için rehber oldunuz,
Hayatı öğrettiğiniz için TEŞEKKÜR EDERİM...

Ben sizi hep bir ablam kadar yakın gördüm,
Mutlu olmanızı ister, her zaman bu gönlüm,
Sizin gibi faydalı olacağım yeterse ömrüm,
Hayatı öğrettiğiniz için TEŞEKKÜR EDERİM...

Abla yüreklim oldunuz, her zaman hocam
Sizleri mutlu etmektir ideal tek çabam,
Söz verdim hayata, zorluklardan kaçamam,
Hayatı öğrettiğiniz için TEŞEKKÜR EDERİM...




NOT: BU Şiiri geometri öğretmeni şükran hocam için yazdım psikolojik sorunlarım olduğunda gerek ders konusunda gerekse hayata olumlu bakmak konusunda çok yardımcı olmuştur. Belki şu anda hala sağlıklıysam, ona borçluyum Hayatı öğreten öğretmenlerime baştan şükran ve nesrin hocam olmak üzere sizlerin huzurunda teşekkür ediyor ve eğitim hayatlarında başarılar diliyorum...


ALİ ESAT Ü. TAŞ...

ZAMAN, MÜREKKEBİN SON DAMLASIDIR...

( Teşekkür Ederim Hocam başlıklı yazı ali-esat-tas tarafından 30.05.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.