Necla sunağın etrafında dolanıp dururken Aylin çoktan amacına bir adım daha yaklaşmıştı.Artık meşhur olmanın tadını çıkarıyor,tebrikleri kabul ediyordu.Basında ,televizyonda hergün onun ve eserinin hakkında olumlu olumsuz bir yığın yorumlar çıkması yetmiş milyonun onu tanıması için bir fırsat olmuştu.Asıl zahmeti evinden ve çocuklarından uzak kalan bu tarih kokulu dehlizde Korhan`a bekçilik yapan lutfi çekiyordu.

Artık dayanamaz olmuştu,bir gizli aşk uğruna bu sıkıntıya katlanıyordu.Aslında ilişkisini ve yuvasını düşünmek için bu vesile olmuştu.Yıllarca kendine kul köle olan fedakar eşini aldatmanın ezikliğini yaşıyordu şimdi.Bu badireyi ,belayı kazasız atlatırsa hayatını yeniden düzenlemeyi düşünüyordu.Aylin vakıasını bitirerek de nasıl olacağını bir türlü düşünemiyordu.

Realist bir kişiliği vardı,biliyordu ki bu olaydan kurtulmak hem bir kez bulaştıktan sonra imkansızdı.Ya Korhan`ı Aylin`i öldürecek sessizce çekip gidecekti ki o zaman yine polisin kendine ulaşması Aylin`le olan birlikteliğinden dolayı kolaydı.Ya da sadece Korhan`ı yok edip,(zaten yedi aydır kayıptı)Aylin`le olan sakat ilişkisine devam edecekti.Herşey Aylin`in sadakatına kalacaktı.
-Offff, of aşağı tükürsen sakal yukarısı...dedi.Kendi kendine lutfi,içinde bulunduğu çıkmazı düşünerek.Korhan uyumak üzereydi de sanki uyumamak için direniyordu.Bu pis ,rutubetli güneş görmeyen yerde yedi aydır yaşamak zorunda kalması iyice tüketmişti ondaki yaşama arzusunu.
Bir an göz göze geldiler Lutfiyle,ona şefkatle baktı.Aslında kendinin şefkate ihtiyacı vardı da...
-Neden ofluyorsun,istediğinizi yaptım,yazıyorum işte...zor da olsa.Sanıyordu ki yazdığı eseri Lutfi istiyor oydu müsebbibi...Gözlerindeki şefkat yerini öfkeye bırakmıştı bir anda.
-Yok be dostum benim derdim o değil.Hem sen yazmışsın ,yazmamışsın kaygım değil.Benim kaygım senin kaygın...Hiçbir şey anlamamıştı Korhan...zaten bu dünyadan kopuk yaşadığı süre içinde mantıklı düşünemiyordu da...
-Nasıl yani,ne demek o...
Lutfi acı bir tebessümle döndü Korhan`dan yana.
-Sevgili yazarım,bu seni faka düşüren kız var ya,o benim uzatmalı sevgilim...olmaz olaydı.İşte bu başımın belası planı yapmış,düşürmüş ağına seni.Tabii ilk ağına düşen tutkunu da salak ben...
Ondan sonra dahil oldum bu çirkef oyuna,işte onun için of çekiyorum, çıkış yok...Dinledikleri karşısında hayretlerini gizleyemeyen Korhan belki bir fırsattır diye,
-Neden kurtuluş olmasın,madem sen de benim gibi kurbansın.Aylin`i yok et, ben de beni senin kurtardığını söylerim ikimiz de kurtuluruz.

Korhan öyle bir teklif yapmıştı ki,buz gibi bir hava esti bu nefessiz dehlizde.Lutfi adeta donmuştu.Ne diyeceğini,ne edeceğini bilmez halde dolandı durdu Korhan`ın etrafında.Nice sonra Karşısında durup Korhan`a
-Efendi,efendi...ne dediğinin farkında mısın.Kötü olabilirim,ama katil değilim.Sen benden cinayet istiyorsun.Kurtulmak adına bile bu kötülüğü işleyemem.Git işine...

Necla karanlığın içinde elinde sigarası sunağın etrafında dolandı durdu da bir ipucu olacak hiçbirşey yoktu.Belki gece olmasından diyerek Mozanın söylediklerini düşündü.Kadir abi nerdeydi aceba...Görünürde ne bir ışık ne bir kişi ne de bir iz vardı ....İpin ucu mucu yok ,gelsinler bakalım nasıl bir ipucu bulacaklarsa diyerek arabasına bindi ve bastı gaza gecenin içinde...
( Kayıp Yazar 10 başlıklı yazı Lütuf VELİ tarafından 23.06.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.