1 Hayal Et
Serbest kal kendi içinde ve kendi içine dal sessizce.Kapat gözlerini sakince.Denizin eşşsiz dalgalarında siyahi bir karanlık düşün.Ve yakamozun vurduğu o derin suların aydınlanması kadar aydınlık bir gece.Yıldızı olmayan gecenin karanlığı delen muhabbete daldığını hayal et gönlünün.Var olan yapmacık dünyada,parıldayan bir bedende bir ruh dizayn et aklında.Düşün ve dal uzaklara.Işıkların gördüklerini aştığı bir ana uzan ve hayatı karşıla bir limanda.Yakalarından seni kaldırıp savuran rüzgara dur de ve bir daha sarıl çocukluğuna.Bembeyaz bir cennet kur kafanda.Bembeyaz çiçekler ve durmaksızın çoğalan sevgiler saç uzaklara.Şimdiyse aç gözlerini,karanlık olan ama sabahı bulduğun dünyana...
( Hayal Et başlıklı yazı Ahmet Öztürk tarafından 12.07.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.