işte sensiz kalmak buydu...birlikte geçirdiğimiz günleri bile hatırlayamamak...işte seni umursamamak buydu...seni hatırlatan herşeyi anlamsızlaştırmak...unutamaz diyenler şaşkın adını duymuyolar artık benden..hatıralar küsmüş bana gelmiyolar artık yalnız gecelerime...teselli cümleleri arkasını dönmüş hızla benden uzaklaşmakta...seni sevmek artık uzaklarda...artık elim telefona gitmiyo her içtiğimde...içimde acıyan bir parça yok artık sol tarafımda...sensiz kalmak yanında olamamak değil seni hatıralarda hatırlayamamakmış..bunu anladım seni unuttuğumda...işte bir mart sabahı ve ben artık sensizim...tuhaf içim buruk değil ve yine tuhafki ilk defa seni anlamlı kılan bir yazı yazamıyorm...hayalinle geçen 6 aya el sallıyorum bu sabah hatıraların penceresinden..hoşçakal eski sevgili...hoşçakal anlamını yitiren 6 ay...!!!

( Hoşçakal başlıklı yazı atakan-oguz tarafından 8/5/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.