Binlerce şarkı yazıldı üstüne ayrılık...hala bir söz olmalı senin üstüne söylenecek...öyle bir söz olmalıki bu sende tarihe karışmalısın...mutluluk,sevgi,aşk,saygı,sonsuzluk,tek bir kelimede toplamalıyız bütün hepsini...birazda özlem katmalıyız üstüne...özlem katmalıyız ki gidenler gittiklerine dönebilmeliler her seferinde...sarhoş etmeli insanı bulacağımız yeni kelime...gururuda kovmalıyız aşk kelimesinin geçtiği her cümleden...işte ne kadarda büyük hayaller kurdum yine...kırılsın,dağılsın diye...şimdi yine gitme vakti...iki ay sonra bir şehri terkederken deniz kenarında kırıp bir kalp bırakan bir insanın bu şehir üstüne yazabileceği son sözler olsa gerek bunlar...elveda bandırma elveda en güzel hikayem...
( Bir Şehire Ait Son Duygular... başlıklı yazı atakan-oguz tarafından 4.08.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.