1 Allah'ını Seversen

Açlıktan ölüyorlar…

Küresel sömürgen güçlerin talan ettiği Afrika’da son üç ayda 29 bin çocuk açlıktan öldü…

Tamamı beş yaşının altında 29 bin çocuk…

Bizim 30 yıldır bölücü teröre karşı verdiğimiz savaştaki toplam kaybımız 30 bin…

Afrika’da sadece son üç ayda 29 bin çocuk açlıktan öldü…

Küresel Terör Devleti ABD’nin ikiz kulelerine yapılan terör saldırısında 2603 kişi öldü…ABD bu terör eyleminin intikamını almak için dünyayı kana buladı…

Afrika’da son üç ayda 29 bin çocuk açlıktan öldü...

Sadece Avrupa’nın çöpe attığı yiyecekler tüm Afrika’yı doyuracak miktarda…

İnsan hakları diye kıçını yırtan, dünyaya medeniyet satan Avrupa’nın çöpe attığı yiyecekler….

Ve Afrika’da açlıktan ölen insanlar…

Ya müslümanlar?

 Petrol zengini müslüman coğrafyası, ABD’nin kucağında sefa sürerken, “komşusu açken tok yatan bizden değildir”diyen Peygamberi hiç umursuyorlar mu! Dümenden müslümanlar!

Dönelim bize…

10 kontürünün beşini feda eden Türk öğrenci… Asgari ücretle çalışıp, Afrika’ya yardım eden vefalı millet…

Yine Türk Kızılay’ı, yine Türkiye Cumhuriyeti Devleti, yine Türk iş adamları, yine Türk Milleti…

Ne varsa yine sizde var. Kırk çeşit yemekle iftar sofralarında biribirini ağırlayan kodomanlardan bir fayda yok.

Ekmeğini böl, zeytinini böl, meyve yemesen de olur. Ama iftar sofranı Afrika’daki açlarla paylaş…

Cep telefonuyla mesaj at, Afrika’ya 5 TL gönder…

Allahı’nı seviyorsan gönder…

 

Somali'ye 5 lira yardım için:

AFRİKA yaz 5601 - (Diyanet)

AFRİKA yaz 2868 - (Kızılay)

AFRİKA yaz 3072 - (İHH)

ACLIK yaz 5777 - (Kimse Yok Mu?)


        H.OSMAN SARAÇ

( Allah'ını Seversen başlıklı yazı H.OsmanSaraç tarafından 7.08.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.