Buna kim itiraz edebilir? Kim karşı çıkabilir?

İmam Hatiplilerden bir tek tane terörist çıkmadı ki, uluslararası insan hakları kuruluşları ülkemize doluşup bize insan haklarının ne olduğunu öğretsinler!

İnsan hakları konusunda geri kaldık.

İmam Hatiplilerden etek giyen delikanlılar,tek kulağı küpeliler,okeyde taş çalanlar çıkmadı.

Entellektüel seviyemiz düştü!

Yaptıkları binalar depremde yerle bir olan müteahhitler de İmam Hatiplilerden değildi!

İnşaat sektörü yenilenemedi!

Esrar,eroin satanlar,okul önlerinde, bar önlerinde hap satanlar,her gece başka karıyla yatanlar da imam hatiplilerden çıkmadı!

Keyfimizi bozuyorlar!

İthal – yerli karıları sokaklarda, pavyonlarda satanlar da İmam Hatiplilerden çıkmadı!

Seçme şansımız olmasın mı ?

Pes yani! Bu kadar gerici, bu kadar yobaz insanlara hâlâ tahammül edecek miyiz?

Halâ imam hatiplilerin önünü açmaya çalışan çağdışı,yobaz insanlara sessiz mi kalacağız!

Hayır! Çağdaş uygarlığa,demokrasiye ve laikliğe sahip çıkacağız!

Eğer şimdi bu tepkiyi koymazsak sonumuz ne olur sanıyorsunuz?

İmam Hatiplilerin ön açılırsa ne olur bir düşünün!

Binlerce önü açılmış İmam Hatipli !..
( İmam Hatiplilerin Önünü Açmayın başlıklı yazı H.OsmanSaraç tarafından 2/17/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.