Hani böyle olmasaydı diyorum.
Yağmurlarda hüzünlenmek yerine şemsiyeyi kapatıp beraber yürüseydik.
Hani yaklaştığım anda gidipte yaşanacak günleri bir vedaya sığdırarak heba etmeseydin.
Hani tekrar beraber uyusaydıkta şimdi aklıma gelip uykumu bölmeseydin.
Kayan bir yıldızın ardından dilek tutarken sen benim yıldızımı silip beni öldürmeseydin.
Madem böyle olacaktı nefes aldığım yerlere hatıralarını bırakıp nefesimi kesmeseydin.
Deniz olup boğacağına beni,bardağa dolup hayat verseydin.
Yok yok sana yazmıyorum artık merak etme.
Aslında ne güzel olurdu merak etseydin.
Bende bu sayfaları şişelere sarmak yerine , yanımda olsaydında sana verseydim.
Ne olurdu acaba bana tekrar gülüp mevsimi en güzel çiçeklerin açtığı bahara çevirseydin?
Eğer bu satırlarımı okuyupta yaptığından utanırsan,artık çok geç prensesim.
Keşke beni onlara değişmeseydin.
Şimdi en iyisi ne yap biliyormusun.
Gül yine etrafa açılacaktır sana bütün gül bahçeleri.
Ama sakın unutma ne kızın affedecek seni , nede hatıralarla yaşayan bu serseri... AcT~

( Hani Böyle Olmasaydı Diyorum.. başlıklı yazı AhmetCANTürköz tarafından 9/8/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.